نرم افزارحسابداری صدگان

خروج معاملات آتی سکه از انتظار

0 719

حسابداراپ

بازار آتی سکه پس از چند هفته انتظار برای ایجاد یک تحول در بازار، امروز متأثر از افزایش دلار و سکه نقد، روند صعودی در پیش گرفته است.

.

به گزارش فارس، معاملات آتی سکه نخستین روز هفته جاری را با سیر صعودی شروع کرد که دلیل آن نیز رشد اونس جهانی، دلار و سکه بازار داخل است، بنابراین با توجه به دلار ۱۷۸۵ تومان و سکه نقد ۶۷۵ هزار تومان، سکه آتی شهریور ماه با بیشترین افزایش نسبت به سایر قرارداد‌ها ۷۳۶ هزار تومان معامله می‌شود.

.

پندار سیستم

همچنین، سکه خرداد، تیر و مرداد ماه نیز با افزایش بیش از ۳.۵ تا حدود ۵ درصد در قیمت‌‌های ۶۸۷، ۷۰۳ و ۷۲۲ هزار تومان به فروش می‌رسد.

.

به گزارش فارس، باتوجه به گفته کارشناسان و فعالان تا هفته گذشته بازار در انتظار بود تا خبر جدید را دریافت کند و از اواخر هفته گذشته با توجه به تعیین تکلیف شدن وضعیت بودجه و برخی مسائل اقتصادی سیاسی دیگر، معاملات آتی از حالت انتظار خارج شد و امروز نیز با رشدی که تجربه کرده این مسئله را تصدیق می‌کند.

.

با توجه به اینکه سکه آتی از قیمت دلار داخل و سکه بازار نقد تأثیر می‌پذیرد و اواخر هفته گذشته نیز قیمت دلار و به تبع آن سکه نقد رشد کرد، معاملات آتی با تداوم این روند به نظر می‌رسد تا پایان ساعت معاملات امروز(۶ بعدداز ظهر) در همه قرارداد‌ها حداکثر دامنه نوسان یعنی ۵ درصد را به ثبت برساند،البته در قرارداد‌های تیر، مرداد و شهریور ماه برای لحظاتی رشد ۵ درصدی را تجربه کرده است.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.