نرم افزارحسابداری صدگان

موسسات مالی و اعتباری از نام ائمه(ع) سواستفاده می‌کنند.

0 588

حسابداراپ

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با انتقاد از رشد قارچ گونه موسسات مالی و اعتباری در کشور تاکید کرد: موسسات مالی و اعتباری در حال حاضر با سواستفاده از اسامی ائمه (ع) در حال فعالیت هستند و تعداد زیاد اآنها به بی‌نظمی اقتصادی کشور دامن زده است.
.

محمدرضاخباز درگفت وگو با خبرنگاراقتصادی خبرگزاری خانه ملت گفت: متاسفانه درسال‌های اخیرموسسات مالی و اعتباری بدون حساب و منطق و به صورت قارچ گونه رشد کرده‌ اند که این امر  به بی‌نظمی اقتصادی کشور دامن زده‌است.

.

پندار سیستم

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از نبود نظارت مناسب و اصولی بر تعداد این موسسات اظهارداشت: اگربه وضعیت موسسات مالی و اعتباری در کشورهای در حال توسعه دقت کنیم، تعداد موسسات مالی و اعتباری ما چندین برابر این کشورها است و این موضوع اثرات منفی بر اقتصاد کشور بر جای می‌گذارد.

.

خباز رشد قارچ گونه این موسسات را یکی از عوامل بی نظمی اقتصادی کشور توصیف و تصریح کرد:در جلسه هیات وزیران در مشهد هم نمایندگان از تعداد بالا وبی منطق این موسسات  و هم آقای رییس جمهور سخت از این موضوع گلایه بودند و خطاب به بانک مرکزی بر لزوم کنترل تعداد این موسسات تاکید داشت.

.

عضو کمیسیون اقتصادی‌مجلس نظارت بانک مرکزی را براعطای قانونمند و منطقی مجوز راه اندازی موسسات ملی واعتباری ضروری توصیف و تصریح کرد:در حال حاضر بیش از ۸۰۰ تعاونی مالی و اعتباری داریم که نیازی به این تعداد نیست و عدم کنترل این موسسات معضلات جدی در عرصه اقتصادی به وجود می آورد.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.