نرم افزارحسابداری صدگان

مذاکره با بانک مرکزی برای تنزیل مجدد «ال.‌سی»

0 588

حسابداراپ

.

قائم مقام وزیر صنعت در امور کسب‌وکار از مذاكره با بانك مركزي براي تنزیل مجدد «ال . سي» توليدكنندگان خبر داد. 

.
مسعود موحدی با بیان اینکه مشکلات بخش صنعت در کارگروه رفع موانع تولید، بررسی و جمع‌بندی شده است، اظهار کرد: با استناد به صحبت تولیدکنندگان، حدود ۷۰ درصد مشکل بخش تولید به تامین منابع مالی مربوط می‌شود که البته این مساله قابل بحث است.

.

وی در گفت‌وگو با «فارس»، تصریح کرد: در مورد بانک‌ها می‌توان روش‌هایی را به کار برد که خدمات بهتری به بخش صنعت ارائه دهند هرچند در حال حاضر نیز بانک‌ها خدماتی را به تولیدکنندگان ارائه می‌کنند و اینطور نیست که سیستم بانکی قفل شده باشد، اما در انجام فرآیند‌ها تاخیر وجود دارد و به سختی انجام می‌شود.

پندار سیستم

.

موحدی با اشاره به جلسات مسوولان وزارت صنعت و بانک مرکزی، گفت: این جلسات در جهت فعال کردن منابع بانکی و استفاده از امکانات موجود برگزار می‌شود، به نظر می‌رسد که امکانات زیادی در بانک‌ها وجود دارد و می‌توانیم از مسیرهای دیگری نیز برای بخش تولید تامین مالی کنیم که این مساله در حال بررسی است.

.

موحدي ادامه داد: وزارت صنعت متولی امور صنعتی و معدنی است و ما به دنبال اجرایی شدن ابزارهای تامین مالی بخش صنعت هستیم، اما اینکه چقدر از این ابزارها اجرایی شده است را باید از بانک مرکزی سوال کرد.

.

قائم‌مقام وزیر صنعت با بیان اینکه بیشترین مشکلی که از سوی تولیدکنندگان ابراز می‌شود کمبود منابع مالی است، گفت: حدود یک ماه پیش جلسه مشترکی با حضور شورای معاونین وزارت صنعت و اقتصاد تشکیل و در آنجا کارگروهی برای بررسی این مساله تعریف شد.

.

 

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.