نرم افزارحسابداری صدگان

مالیات اظهارنامه‌های الکترونیک۳۰درصد نقد و مابقی در ۷ قسط دریافت می‌شود.

14 999

حسابداراپ

رئیس سازمان امور مالیاتی اجرای امضای دیجیتال در ارائه اظهارنامه‌‌های الکترونیک را باعث تسهیل در فرآیند پرداخت مالیات مودیان دانست و گفت: مالیات افرادی که اظهارنامه الکترونیک ارائه کنند۳۰ درصد نفد و مابقی در ۷ قسط دریافت می‌شود.

.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس علی عسگری صبح در مراسم بهره‌برداری از امضای الکترونیک در تسلیم اظهار‌نامه‌های مالیاتی اظهار داشت: سازمان مالیاتی در مسیری گام برمی‌دارد که تحول عمیقی را در نظام مالیاتی ایجاد خواهد کرد و این تحولات از سه، چهار سال قبل شروع شده است.

.

وی ادامه داد: در طرح تحول اقتصادی دولت بسته تحول در نظام مالیاتی دیده شد و یکی از بسته‌های طرح تحول مالیاتی طرح جامع مالیاتی است.

.

عسگری گفت: لازمه به سرانجام رسیدن طرح جامع بسترسازی است که باید در کشور ایجاد شود و یکی از کارها، الکترونیکی کردن فرآیندها و  طرح امضای دیجیتال است.

.

رئیس سازمان مالیاتی خاطرنشان کرد: بحث طراحی، توسعه و تست ماژورهای طرح جامع تا پایان تابستان به پایان می‌رسد و انجام تمامی خدمات مالیاتی در ماژورهای ۱۳ گانه طرح دیده شده است.

پندار سیستم

.

وی با بیان اینکه این طرح جامع مالیاتی را در پاییز تست خواهیم کرد و طرح پایلوت آن زمستان امسال در تهران، اصفهان و کرمانشاه به اجرا در می‌آید، گفت: اواخر سال ۹۲ طرح جامع را به صورت یکپارچه در کل کشور اجرا خواهیم کرد.

.

عسگری توضیح داد: در طرح جامع ما حداقل تماس و مراجعه حضور با مؤدی را خواهیم داشت و لازمه تحقق این کار فراگیر شدن امضای الکترونیک بود.

.

عسگری به ثبت‌نام اشخاص حقوقی و حقیقی برای دریافت کد اقتصادی نیز اشاره کرد و گفت: در مرحله پیش‌ثبت‌نام، اطلاعات کلی هویتی و در مرحله دوم اطلاعات دقیق را از مؤدی می‌گیریم، راستی آزمایی می‌کنیم و وقتی اطمینان حاصل شد مؤدی یک فعال اقتصادی است کد اقتصادی را به او اختصاص خواهیم داد.

.

وی ادامه داد: کار در مسیری افتاده که از این پس کاربرد امضای دیجیتال سرعت پیدا خواهد کرد.

.

وی ادامه داد: ۵ میلیون مؤدی اعم از حقیقی و حقوقی باید کد اقتصادی بگیرند، بنابراین بستر کار بستر گسترده و فراگیری است و به همین دلیل سازمان مالیاتی گسترده‌ترین روابط را با سازمان مرکز توسعه تجارت الکترونیک ایران خواهد داشت.

.

 

محل تبلیغ شما

14 نظرات
  1. حسین می گوید

    سلام خسته نباشید.من مایل به تکمیل فرم اظهار نامه ی مالیاتی هستم.
    دقیقا باید چی کار کنم؟
    با تشکر

  2. مدیر سایت می گوید

    باسلام و احترام
    لازم است فرم را ازسايت سازمان دريافت و تكميل كنيد.
    موفق باشيد.

  3. محمد مهدی می گوید

    آیابرای پرداخت الکترونیکی مالیات فرم بخصوصی در سایتی چاپ شده این فرم کجاست ونحوه تنظیم آن چگونه است

  4. مدیر سایت می گوید

    عرض سلام و احترام
    چون هر استان براي اين كار حسابي را درنظر گرفته به نظر بنده لازم است با دارايي همان استان هماهنگ باشيد.
    اطلاع ازاين خبر هم خالي از لطف نيست؟
    افزایش ساعت کار شعب منتخب بانک ملی ایران برای دریافت قبوض مالیاتی
    موفق باشيد.

  5. امیر می گوید

    این نرم افزاری که میگن واسه اظهار نامه مالیاتی باید دانلود کرد رو نتونستیم دانلود کنیم
    قابل توجه: ویندوز سیستم من ۷ می باشد. و تمام برنامه های مختلف از جمله آنتی ویروس رو غیر فعال کردم و پروکسی مروکسی، یا یه همچین چیز رو هم توی سیستمم ندارم

  6. mohsen می گوید

    من میخوام اظهار نامه مالیاتی پر کنم دقیقیا باید چکار کنم.باید چیزی دانلود کنم؟

  7. مدیر سایت می گوید

    عرض سلام و احترام
    باتوجه به اينكه در روزهاي آخر ارسال هستيم و ازقرار جنابعالي اطلاعات كافي دراين خصوص نداريد پيشنهاد ميكنم به يكي از دفاتر پيشخوان دولت مراجعه كنيد.
    موفق باشيد.

  8. مهردادبخشنده می گوید

    باسلام واحترام ، بعلت نداشتن كاركرددرنظام مهندسي عملكردخودرادراظهارنامه پرنكردم.لطفاراهنمايي فرماييدجهت تكميل اظهارنامه چه بايدكرد.باتشكر

  9. مدیر سایت می گوید

    عرض سلام و ادب
    درهرصورت تكميل اظهارنامه ازجمله تكاليف جنابعالي بوده است كه درحال حاضر فرصت ارسال را ازدست داده ايد.
    البته استحضار داشته باشيد كه ماخذ محاسبه ماليات و جرايم آن براساس كاركرد و ماليات متعلقه است وچنانچه اين موضوع قابل محاسبه نباشد عملا مالياتي هم تعلق نخواهد گرفت.
    موفق باشيد.

  10. sevin می گوید

    هیچ اظهارنامه ای از سایت شما دانلود نمیشه

  11. عبدالرحمن می گوید

    باسلام واحترام بنده بنده یک مغازه استیجاره ای داشتم صاحب مغازه روم فشار آورد که هرچه زودتر باید مغازه راتخلیه کنم وبنده از کارم دلسرد شدم همه ی وسایلامو بیرون بردم نزدیک به ۳سال است کارم رها کردم وفراموش کردم که سازمان اطلاع بدم که برام مالیات صادر نشه وتازه علاقه مند شدم به کار۳سال است مالیات ندادم واون شغل را کنار گذاشتم راهنماییم کنید

  12. علي می گوید

    سلام جناب …
    منظورتان کدام سایت است ؟ آیا به سایت سازمان امور مالیاتی مراجعه کرده اید؟
    همین الان دوستانم در حال دانلود برنامه از سایت سازمان می باشند .
    موفق باشید /

  13. علي می گوید

    سلام دوست عزیز
    اگر بعد از تخلیه مکان فعالیت خود ( همان مکانی که آنجا جهت فعالیت شغلی مستقر بوده اید ) در آنجا فعالیت شغلی نداشته اید چنانچه واحد مالیاتی برایتان مبادرت به تعیین مالیات در این مکان نماید با مراجعه به هیات های حل اختلاف و ارائه توضیح و درخواست رسیدگی مجدد می توانی مالیات مورد مطالبه را حذف کنی . ضمنا” الان هم دیر نشده می توانی موضوع ترک کسب در مکان یاد شده را به واحد مالیاتی خود کتبا” اعلام نمایی .
    توضیح اینکه مالیات های احتمالی مدت فعالیت در مکان مورد نظر برابر ضوابط قابل مطالبه خواهد بود .
    والسلام /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.