نرم افزارحسابداری صدگان

فریب مردم برای جذب بیمه نامه خطرناک است.

0 724

حسابداراپ

  فریدون خلیلی فرد، بیمه عمر را راهی برای تامین آتیه خانواده ها دانست و نگاه سلیقه ای و ترفندهای جذب مردم توسط برخی نمایندگان را ضربه به جایگاه  و شان بیمه عنوان کرد.

.
به گزارش بینا، فریدون خلیلی فرد، معاون مدير عامل در بيمه های عمروسرمايه گذاری بیمه کارآفرین،که از او به نام پدر بیمه های عمر در ایران یاد می شود افزود: متاسفانه اخبار منتشر شده در خصوص خروج اینجانب از کشور و اشتباه محاسباتی در ریسک بیمه عمر توسط من صحت ندارد و صرفا اخبار این چنینی به شوخی بیشتر شباهت دارد تا واقعیت.

.

به گفته وی لازمه توسعه بیمه های عمر و زندگی در ایران استفاده از دانش و تجربیات کشورهای خارجی است.

.

معاون مدير عامل در بيمه های عمروسرمايه گذاری بیمه کارآفرین، با بیان اینکه مردم جامعه هدف صنعت بیمه هستند، مدیران بیمه و نمایندگی های شرکت های بیمه را نوک پیکان ارتباط با جامعه ذکر کرد و آموزش نمایندگان بیمه ها را یکی از شروط موفقیت جذب مردم دانست.

.

پندار سیستم

وی اظهار داشت: صنعت بیمه به صورت مستقیم با جامعه در ارتباط است و برای آنکه بتوانیم افراد بسیاری را تحت پوشش بیمه ها قرار دهیم، باید نگاهمان را به نحوه بازاریابی تغییر دهیم.

.

خلیلی فرد، با اشاره به اینکه نباید به بیمه به چشم کالا نگاه شود از شرکت های بیمه خواست تا با اختصاص سرمایه و زمان کافی، نمایندگان و پرسنل خود را با مفاهیم نوین بیمه و بازاریابی آشنا سازند.

.

از نظر وی، بیمه کالای فروشی نبوده و مردم خریدار آن نیستند.بلکه صنعت بیمه بستری برای حمایت و اطمینان مردم است و دانش بازاریابی نوین باید جایگزین جذب سنتی شود.

.

معاون بیمه عمر بیمه کارآفرین، توجه به نیاز افراد تحت پوشش را ضروری دانست و تاکید بر میزان هزینه پرداخت شده و مبلغ پس انداز را مردود شمرد و از نمایندگان بیمه ها خواست تا نگاه تجاری به بیمه را با کسب علم روز دنیا تغییر دهند.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.