نرم افزارحسابداری صدگان

ضریب ریالی حقوق کارمندان دولت ۸۰۵ تعیین شد.

0 1,175

حسابداراپ

حداقل حقوق کارمندان دولت در سال ۹۱ رقم ۳۹۲ هزار و ۱۵۰ تومان و حد اکثر حقوق کارکنان دولت به میزان هفت برابر آن یعنی ۲ میلیون و ۷۴۵ هزار و ۵۰ تومان تعیین شد.

.

رحیم ممبینی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس افزود:

در جلسه هیئت دولت افزایش حقوق کارمندان دولت و بازنشستگان ۱۵ درصد قطعی تعیین شد و همچنین ضریب ریالی حقوق آنها از ۷۰۰ ریال سال گذشته به ۸۰۵ ریال در سال جاری افزایش پیدا کرد.

.

به گزارش خبرگزاری فارس بر اساس ضوابط اجرایی قانون بودجه ۹۰ کل کشور حداقل حقوق کارمندان دولت در سال ۹۰ رقم ۳۴۱ هزار تومان و حداکثر حقوق ۷ برابر این رقم تعیین شده بود.

.

بنابر این گزارش فارس حداقل حقوق کارمندان دولت در سال ۹۱ رقم ۳۹۲ هزار و ۱۵۰ تومان و حداکثر حقوق کارکنان دولت به میزان هفت برابر آن یعنی ۲ میلیون و ۷۴۵ هزار و ۵۰ تومان تعیین شد.  

.

پندار سیستم

ممبینی معاون بودجه معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور افزود:

همچنین حق ایاب و ذهاب (رفت و آمد) برای کارمندان در تهران از حدود ۴۰ هزار و خرده‌ای به ۶۵ هزار تومان افزایش یافت.

.

ممبینی گفت:

برای مهدکودک فرزند کارمندان قبلاً زیر ۵ سال پرداخت می‌شد و از امسال برای داشتن کودک زیر ۶ سال به ازای هر کودک ۵۰ هزار تومان پرداخت می‌شود.

.

به گزارش فارس، حقوق پرداخت شده فروردین و اردیبهشت ۹۱ برای کارمندان دولت به صورت علی‌الحساب و براساس سال ۹۰ پرداخت شده که ادارات و سازمان‌های دولتی می‌توانند مابه‌التفاوت حقوق علی‌الحساب و قطعی کارمندان خود را از خردادماه ۹۱ به بعد پرداخت کنند.

.

—————————————————————————————————————————-

لینک مرتبط :

جزئیات کامل پرداخت حقوق، مزایا و حق ماموریت‌ها

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.