نرم افزارحسابداری صدگان

صنوف سریعاً اقدام به دریافت کد شناسه شبنم کنند.

0 1,116

حسابداراپ

شورای اصناف کشور در اطلاعیه ای از واحدهای صنفی خواست که هر چه سریعتر اقدام به دریافت طرح کد رهگیری (کدینگ) کالاهای وارداتی (طرح شبنم) نمایند

پندار سیستم

.

به گزارش روابط عمومی شبکه بازرسی و نظارت مردمی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اصناف کشور بر اساس مصوبه هیئت دولت با موضوع شناسه دار کردن کالاهای وارداتی متصدیان واحدهای صنفی مشمول این طرح از جمله « لوازم صوتی و تصویری و گوشی تلفن همراه، لوازم خانگی، تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی، رایانه و داده ورزی، خرازی، لوازم آرایشی و بهداشتی » که در اجرای مرحله اول طرح شبنم قرار دارند اقدام به دریافت کد رهگیری این طرح نموده و جهت دریافت فرمهای خوداظهاری به سایت www.shabanam.ir مراجعه نمایند.

.

بر این اساس صاحبان صنوف مورد اشاره با مراجعه به اتحادیه های ذیربط خود و تکمیل فرمهای خود اظهاری و سایر اقدامات مورد نیاز با هماهنگی اتحادیه مقدمات دریافت کدرهگیری طرح شبنم را فراهم  کنند.

.

شایان ذکر است در صورتیکه واحدهای صنفی به هر دلیلی از انجام این امر خودداری نمایند، کالاهای فاقد کد رهگیری مشمول طرح جمع آوری کالای قاچاق گردیده و جمع آوری خواهد شد.

.

این اطلاعیه حاکی است، مراجعه کنندگان به این سایت سه نسخه از صفحه اول سایت پرینت گرفته، ضمن اظهار و تکمیل کالاها؛ جهت اخذ تأییدیه به اتحادیه ذیربط مراجعه نمایند.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.