نرم افزارحسابداری صدگان

شرایط جدید برای افزایش دو میلیون تومانی وام ازدواج

1 678

حسابداراپ

 شورای پول و اعتبار دستورالعمل جدیدی را به تصویب رسانده که بر اساس آن تسهیلات ازدواج با شرایط جدیدی تا سقف ۸ میلیون تومان افزایش پیدا می‌کند.

.

در حال حاضر وام ازدواج تا سقف ۶ میلیون تومان به زوج پرداخت می‌شود؛ اما در دستورالعمل جدید شورای پول‌واعتبار، زوج‌های دانشجو، در صورت ارائه مدارک می‌توانند دو میلیون تومان بیشتر وام ازدواج دریافت کنند. 

.

پندار سیستم

شورای پول و اعتبار همچنین مصوب کرده به زوج‌هایی که توانایی تامین جهیزیه را ندارند دو میلیون تومان بیشتر از سقف تعیین شده ۶ میلیون تومانی وام بگیرند.

.

این مصوبه شورای پول و اعتبار برای زوج یا زوجه‌هایی که سرپرست خود را از دست داده‌اند نیز تسهیلاتی در نظر گرفته و به این دسته زوج‌ها هم دو میلیون تومان بیشتر وام پرداخت می‌شود. این مصوبه شورای پول و اعتبار در صورتی قابل اجرا است که زوج‌ها یکی از شرایط مورد اشاره را داشته باشند.

.

منبع : دنياي اقتصاد

.

محل تبلیغ شما

1 نظر
  1. تیام می گوید

    با عرض سلام وخسته نباشید.

    اگر ما جوان ها وام ازدواج نخاهیم کی رو باید ببینیم چون من ۱ سال،چند ماه توی نوبت وام بودیم حالا که نوبت ما شده مسؤل وام دهی یکی از شعب بانک ملی گفت برو ۵ ماه دیگه بیا من ناراحت شدم و با عصبانیت گفتم چرا……..؟گفت همه شرایطشون همینجوره.نمیخام سرتون رو به درد بیارم واقعا شرمم میشه که اینو میگم ولی من نباید این کار رو میکردم ولی مجبور شدم از بند پ استفاده کنم و وام بگیرم ولی هنوزم موفق نشدم.اگر این بند پ از جامعه ریشه کن میشد عالی میشد.نگران نباشد و به خدا توکل کنید التماس دعا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.