نرم افزارحسابداری صدگان

شاخص بورس صعود كرد.

0 926

حسابداراپ

شاخص بورس تهران دقایقی پیش (چهارشنبه)با افزایش ۱۴۶ واحدی بار دیگر وارد کانال ۲۷ هزار تایی شد.

.

به گزارش فارس، شاخص بورس اوراق بهادار تهران که یکی از مهمترین متغیرهادر بررسی وضعیت بازار سهام بشمار می رود دقایقی پیش برای سومین مرتبه در دو سال اخیر وارد کانال ۲۷ هزار واحدی شد.

 .

 

پندار سیستم

این اتفاق به دلیل حاکم شدن جو روانی مثبت ناشی از احتمال مثبت بودن مذاکرات امروز و رشد سهام و اثر مثبت ۶۵ واحدی شرکت مپنا ( که با توجه به تعدیل سود سال گذشته با ۱۶ درصد افزایش قیمت مورد بازگشایی نماد قرار گرفت) و ۱۳ تا ۵ واحدی شرکت های سایپا ، فولادمبارکه ، چادرملو، پالایشگاه تبریز، بانک های پاسارگاد و ملت رخ داد.

.

براساس این گزارش، ۱۹ شهریور سال گذشته بود که شاخص بورس برای نخستین بار از کانال ۲۷ هزار واحدی عبور کرده بود اما فقط در دو روز قادر به ثبت اعداد ۲۷ هزار و ۹۹ و ۵۸ واحدی شده و سپس از ۲۲ شهریور به کانال ۲۶ و در ادامه به ۲۵ و ۲۴ هزار تایی سقوط کرده بود .

.

این روند تا اوایل سال جدید هم ادامه داشت تا اینکه این متغیر مهم در ۲۷ فروردین و به علت هجوم سرمایه‌گذاران برای خرید سهام به بالاترین قله درعمر ۴۶ ساله خود رسید و از مرز ۲۷ هزار و ۲۴۱ واحد هم عبور کرده بود ولی باز هم به دلایل مختلف نتوانست قادر به تداوم سیر صعودی باشد. بطوریکه در چند هفته پیش بیشتر با کاهش ارقام به ثبت رسید تا افزایش.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.