نرم افزارحسابداری صدگان

سامانه ثبت درخواست همکاری با کارگزاری ها و نهادهای مالی راه اندازی شد.

0 835

حسابداراپ

سامانه ثبت درخواست همکاری با شرکت های کارگزاری و سایر نهادهای مالی جهت تسهیل ورود متقاضیان استخدام در این شرکتها و نهادهای مالی بازار سرمایه توسط کانون کارگزاران بورس ایجاد شد.

.

سامانه ثبت درخواست همکاری با شرکت های کارگزاری و سایر نهادهای مالی جهت تسهیل ورود متقاضیان استخدام در این شرکتها و نهادهای مالی بازار سرمایه توسط کانون کارگزاران بورس ایجاد شد.

 .

پندار سیستم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) و به نقل از کانون کارگزاران، معمولا شرکت های کارگزاری و سایر نهادهای مالی جهت توسعه فعالیت های خود نیاز به نیروهای انسانی حرفه ای دارند و از طرفی افراد دارای گواهینامه حرفه ای بازار سرمایه و فارغ التحصیلان رشته های مرتبط با بازار سرمایه نیاز به شغل مناسب و بعضا علاقه مند به فعالیت در بازار سرمایه است که در همین راستا، کانون جهت تسهیل و تسریع ورود متقاضیان به بازار و از سوی دیگر جذب افراد دارای صلاحیت، اقدام به ایجاد “سامانه ثبت درخواست همکاری با شرکت های کارگزاری و سایر نهادهای مالی” از طریق پایگاه خود کرده است.

.
فرزاد میدانی مدیر امور اعضا کانون کارگزاران درخصوص فرآیند این سامانه اذعان داشت: متقاضیان به انجام فعالیت و استخدام در شرکت های کارگزاری و سایر نهادهای مالی از این پس می توانند با مراجعه به پایگاه این کانون به آدرس www.seba.ir و ثبت اطلاعات و سوابق علمی و حرفه ای و تکمیل    “فرم درخواست همکاری” از مزایای این سامانه بهره مند شوند.

.

وی افزود: چنانچه شرکت های کارگزاری و یا سایر نهادهای مالی نیاز به استخدام افرادی با مشخصات خاص نظیر داشتن گواهینامه حرفه ای مربوط و یا تحصیلات ، تجربه کاری و توانمندهای خاص باشند درخواست خود را به کانون ارسال می کنند که در این صورت مشخصات افراد واجد شرایط برای آنها ارسال می گردد تا نسبت به انتخاب نیروی انسانی مورد نیاز خود اقدام نمایند.

.
بدیهی است این امر می تواند فاصله بین عرضه نیروی کار و تقاضای نیروی کار حرفه ای و متناسب با فعالیت ها را در بازار سرمایه کاهش دهد.
.
محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.