نرم افزارحسابداری صدگان

ریزش ۲۰۴ واحدی شاخص بورس

0 669

حسابداراپ

شاخص بورس در اولین روز هفته جاری و به دنبال کاهش قیمت اکثر شرکت های بزرگ و تشکیل صف های فروش با ریزش ۲۰۴ واحدی در دو ساعت اول معاملات روبرو شده است.

.

به گزارش خبرنگار اقتصادی فارس، روند نزولی روز های گذشته شاخص بورس در اولین روز هفته جاری هم تکرار شد و با کاهش قیمت سهام و تشکیل صف های فروش برای اکثر شرکت ها، سرمایه گذاران با نگرانی پیگیر اوضاع بورس هستند.

 .

پندار سیستم

براساس این گزارش، به اعتقاد همه فعالان بازار سهام این وضعیت ناخوشایند ناشی از برخی مسائل خارجی است. اغلب سرمایه گذاران ترجیح داده اند نه تنها از خرید سهام حتی شرکت های سود آور پرهیز کنند بلکه اقدام به فروش سهام خود آن هم با ضررهای چند تا چندین میلیون تومانی کرده اند.

 .

به جز یکی دو شرکت بزرگ مانند سرمایه گذاری امید، سهام همه شرکت های بزرگ با کاهش ۴ درصدی قیمت و صف فروش مواجه شوند. بطوریکه افت بهای هر سهم شرکت های نفت و گاز پارسیان، بانک های ملت ، پارسیان و تجارت ، مخابرات، سرمایه گذاری غدیر، خدمات انفورماتیک،چادرملو و سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی و اثر منفی ۳۲ تا ۷ واحدی این شرکت ها موجب شد تا شاخص بورس در دو ساعت اول معاملات با ۲۰۴ واحدی ریزش به عدد ۲۶ هزار و ۴۳۱ واحد نزول کند.

 .

روند منفی شاخص بورس در حالی ادامه دارد که سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی از مسئولان بازار سرمایه و متولیان اقتصاد انتظار دارند تا به جای شعار و وعده ها ، در عمل از بورس کشور حمایت کنند تا این روزهای سخت سپری شود.

 .

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.