نرم افزارحسابداری صدگان

دولت کارت های اعتباری کارگران را شارژ و پرداخت کند.

0 591

حسابداراپ

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در واکنش به شارژ نشدن و عدم ارائه کارت های اعتباری یک و نیم میلیون تومانی کارگران گفت: این اقدام موجب سلب اعتماد کارگران از دولت می شود.
.

سیدجواد زمانی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت، اظهار داشت: قرار بود کارت های اعتباری یک و نیم میلیون تومانی کارگران تا پایان سال گذشته به این قشر زحمت کش اعطا شود اما ظاهراً تنها عده ای از کارگران موفق به دریافت این کارت ها شده‌اند و به عده دیگری از کارگران کارت اعتباری پرداخت نشده است.

.

نماینده مردم کنگاور و صحنه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این موضوع که کارت اعتباری به عده ای از کارگران پرداخت شود و عده دیگری از آن بی نصیب بمانند نمونه بارز بی عدالتی است و آثار سوئی را در بین کارگران بر جا می گذارد.

.

پندار سیستم

وی با بیان اینکه کارگران جزء قشر زحمت کش و کم درآمد جامعه هستند، افزود: انتظار ما از دولت این است که اگر وعده ای به کارگران می دهد در انجام آن همت و تلاش بیشتری انجام دهد.

.

زمانی با بیان اینکه تعدادی از کارگران  موفق به دریافت کارت های اعتباری شده‌اند اما هنوز کارت آنها شارژ نشده است، گفت: آن دسته از کارگران که موفق به دریافت این کارت شده اند به دلیل شارژ نشدن آن هنوز نمی توانند از آن استفاده کنند.

.

این نماینده مجلس هشتم با تأکید بر اینکه اقداماتی این چنین نتایج منفی بسیاری به دنبال دارد، اظهار داشت: اگر دولت وعده ای به کارگران می دهد بهتر است به فکر اجرای آن نیز باشد زیرا در غیر این صورت اعتماد این قشر از دولت سلب می شود.

.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد که دولت برای بازگرداندن اعتماد کارگران هر چه سریعتر نسبت به پرداخت و شارژ کارت های اعتباری یک و نیم میلیون تومانی اقدام کند.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.