نرم افزارحسابداری صدگان

دولت باید حقوق کارمندان را در بودجه ۹۱ لحاظ می‌کرد.

0 620

حسابداراپ

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در واکنش به سخنان معاون بودجه معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری مبنی بر کسری ۵ هزار میلیارد تومانی اعتبارحقوق کارمندان در بودجه سال ۹۱ گفت: خوب بود دولت در بودجه پیشنهادی‌اش همه هزینه‌های جاری از جمله حقوق کارمندان را شفاف پیش‌بینی می‌کرد نه اینکه در حین بررسی بودجه یکباره اعلام کنند کسری داریم .

 .

غلامرضا مصباحی مقدم در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، افزود: اگر ‌نیاز باشد دولت می تواند متمم ارائه کند مجلس هم بررسی و تصویب می کند.

 .

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه در خصوص ادغام موسسات مالی و اعتباری با بانکها اظهارداشت: این اقدام را اقدام مناسبی می دانم چرا که موسسات مالی و اعتباری که ادغام می شوند بدون پشتوانه قانونی و مجوز های قانونی شکل گرفته اند.

پندار سیستم

 .

وی با اشاره به تاخیر دولت در این اقدام تصریح کرد: بانک مرکزی باید خیلی زودتر مانع شکل گیری و توسعه موسسات مالی و اعتباری بدون مجوزمی شد.

 .

مصباحی مقدم در خصوص عملکرد دولت در مبارزه با پولشویی گفت: من گزارشی از اجرای قانون مبارزه با پولشویی استماع کردم که نشان می دهد وزارت اطلاعات،وزارت دارایی،بانک مرکزی و بانکها ورودی وجوه و درآمدها را به سیستم مراقبت می کنند.

 .

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: اختلاس اخیراز مقوله پولشویی نبود چراکه پول کثیف ناشی از جرایم سازمان یافته است نه تخلف.

 .

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.