نرم افزارحسابداری صدگان

حذف حضور فیزیكی سرمایه گذاران آتی

0 509

حسابداراپ

رییس هیات مدیره بورس از حذف حضور فیزیكی سرمایه گذاران در معاملات آتی سكه خبر داد.

.
به گزارش بینا، محمدرضا پورابراهیمی با اشاره به راه اندازی معاملات آنلاین سكه در دو ماه آینده، اظهار داشت: در این معاملات، مشتری سفارش خود را به صورت آنلاین به كارگزار ارائه می دهد و كارگزار خرید و فروش را به صورت الكترونیكی انجام می دهد.

.
وی با تاكید بر این كه، سامانه معاملات بر اساس سفارش مشتری خرید و فروش است، تصریح كرد: با راه اندازی سیستم آنلاین، مشتریان به جای درخواست تلفنی یا حضوری، درخواست خود را به صورت كتبی ارائه می كنند.

.
رییس هیات مدیره بورس كالا با تاكید بر این كه، در معاملات آنلاین حضور فیزیكی سرمایه گذاران حذف می شود، خاطر نشان كرد: در این شرایط با مجوز كارگزار، مشتری می تواند درخواست خود را به صورت آنلاین به سیستم وارد كند.

پندار سیستم

.
وی با اشاره به این كه، هدف اصلی راه اندازی این سیستم دسترسی به معاملات آتی از تمام نقاط كشور است، خاطر نشان كرد: با این اقدام تعداد متقاضیانی كه برای انجام معاملات آتی سكه به بورس كالا می آیند، افزایش می یابد.

.
وی در پاسخ به سئوالی در خصوص حجم اعتبار ارائه شده به مشتریان در این معاملات گفت: حجم اعتباری كه كارگزار به مشتری می دهد به كارگزار بستگی دارد، حتی این امكان فراهم شده است كه نرم افزار در معاملات اول، سقفی را برای معاملات تعیین كند.

.
پور ابراهیمی به سرمایه گذارانی كه می خواهند به معاملات آتی سكه وارد شوند، توصیه كرد با تحلیل و تخصص لازم وارد این بازار شوند.

.
عضو شورای عالی بورس ادامه داد: با انجام معاملات آتی به صورت آنلاین پیش بینی می شود، حجم معاملات در این بخش افزایش یابد و اتفاقی كه در معاملات اوراق مشاركت با راه اندازی معاملات آنلاین روی داد در این بخش تكرار شود.

.
وی با تاكید بر این كه، تا دو ماه آینده بورس كالا به استقبال معاملات آنلاین سكه می رود گفت: سایر رینگ های حاضر در تالار نقره ای نیز تا پایان سال، شاهد راه اندازی معاملات آنلاین خواهند بود.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.