نرم افزارحسابداری صدگان

حداقل‌ دستمزد کارگران باید بیش از ۵۰۰ هزار تومان باشد.

1 798

حسابداراپ

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ، با تاکید بر اینکه بنای تولید نیز باید تولید پایدار باشد، گفت: حداقل‌ دستمزدهای کارگران باید بیش از ۵۰۰ هزار تومان باشد.

.

بهروز نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت،‌ با اشاره به  حداقل دستمزد ۳۸۹ هزار و ۷۰۰ تومانی سال‌جاری حداقل بگیران مشمول قانون کار، اظهار کرد: ما باید در آحاد تولید سرمایه‌گذاری کنیم و به پیام رهبر معظم انقلاب جامه عمل بپوشانیم.

.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه یکی از دغدغه‌ها برای بهبود وضع کشور بحث‌های اقتصادی است، افزود: موضوع هم کارشناسی و هم فقهی است و باید نسبت به این مساله برنامه‌ریزی کنیم، از سوی دیگر بسترسازی برای تقویت کار و حمایت از تولید داخلی، فرهنگسازی و بازنگری در قوانین دست و پاگیر اقتصادی، ۳ رویکرد مهم در اجرایی شدن پیام مهم و ضروری رهبر معظم انقلاب است.

پندار سیستم

.

وی ادامه داد: اگر تولید، صادرات و بازار سرمایه ما رونق بگیرد، حداقل‌ دستمزدهای ما باید بیش از ۵۰۰ هزار تومان باشد و این اتفاق باید رخ دهد اما متاسفانه بسیاری از چر‌خ‌های اقتصادی ما گرفتار هستند.

.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس نهم، تصریح کرد: باید سمتی حرکت کنیم که تولید رونق واقعی بگیرد و بنای تولید نیز باید تولید پایدار باشد، بنابراین این میزان حقوق برای کارگران که شبانه‌روز زحمت می‌کشند، مکفی نیست.

.

افزایش یکباره قیمت‌ها در ماه‌های گذشته باعث کاهش قدرت خرید حداقل دستمزد ۳۸۹ هزار و ۷۰۰ تومانی سال‌جاری حداقل بگیران مشمول قانون کار شده است و فعالان کارگری می‌گویند این رقم حداکثر برای تامین مخارج فقط ۱۰ روز کافی است.

.

محل تبلیغ شما

1 نظر
  1. ستار می گوید

    البته علاوه براینکه این رقم فقط کفاف مخارج ۱۰روز می باشد یادآور کنیم به شرطی که هر ماه سر وقت معین حقوق پرداخت گرددولا غیر کفاف ۳روز هم نیست

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.