نرم افزارحسابداری صدگان

حباب در بازار پول و سرمایه به دلیل کاهش ضریب نفوذ بیمه است.

0 534

حسابداراپ

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس نهم در خصوص دلایل کاهش ضریب نفوذ بیمه در کشور گفت: اگر ضریب نفوذ بیمه ۱.۵ باشد با وضعیت مطلوب فاصله زیادی داریم ودلیلش سهم بالای شخص ثالث در پرتفوی بیمه است .

.

غلامرضا تاجگردون در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت ، افزود: راهکار افزایش  ضریب نفوذ بیمه در کشور گسترش بیمه عمروزندگی در کشور است و در غیر این صورت ضریب نفوذ به ۲ هم نخواهد رسید.

.

نماینده مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: گسترش بیمه عمروزندگی در کشور نیازمند فرهنگ سازی است و این که دولت سیاست های تشویقی وانگیزشی برای افزایش بیمه عمرو زندگی درنظر بگیرد .

.

پندار سیستم

وی معتقد است سود های بادآورده و حبابی ناشی از سرمایه گذاری در بازار پول و سرمایه سبب می شود تا مردم کمتر به بیمه عمر و سرمایه اقبال نشان دهند.

.

تاجگردون در این باره که آیا دلیل استقبال نکردن مردم از بیمه عمر وضعیت بد اقتصادی است گفت: قطعا به وضعیت اقتصادی مردم بستگی دارد اما دلیل اطلاعات کم مردم در این زمینه است چرا که پولدارها هم بیمه عمر ندارند.

.

نماینده مردم گچساران در مجلس در ادامه در خصوص آزاد سازی نرخ سود بانکی گفت: متاسفانه شکاف بین نرخ سود بازار آزاد و سود بانکی بالاست اما الان توصیه نمیکنم  چنین اتفاقی بیافتدو نرخ سود بانکی شناور شود.

.

وی زمان مناسب برای شناور سازی نرخ سود را پس از اجرای کامل هدفمند سازی یارانه ها اعلام کرد.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.