نرم افزارحسابداری صدگان

جمع آورى اطلاعات حقوق بگیران در سامانه شناسایى و ساماندهى کارمندان دولت

1 814

حسابداراپ

لطف الله فروزنده: بعد از بخشنامه ای که از بهمن ماه ۹۰ به دستگاه های اجرایی ابلاغ شد؛ کارمندان دولت به چهار دسته رسمی، پیمانی، قرار داد کارمعین شامل ماده ۳۲ قانون مدیریت خدمات کشوری و یکسری هم کارگری شامل ماده ۱۲۴ قانون مدیریت خدمات کشوری تقسیم شدند، که اطلاعات افراد بر اساس این چهار دسته در سامانه شناسایی و ساماندهی کارمندان دولت در حال جمع آوری است.

.

لطف الله فروزنده دهکردی گفت: از زمان راه اندازی سامانه شناسایی و ساماندهی کارمندان دولت در حال جمع آوری اطلاعات حقوق بگیران هستیم و با تکمیل اطلاعات، اقدامات لازم از این طریق انجام خواهد شد.

.

پندار سیستم

لطف الله فروزنده در گفت وگوی اختصاصی با پایگاه اطلاع رسانی دولت اظهار داشت: بعد از بخشنامه ای که از ابتدای بهمن ماه ۹۰ به دستگاه های اجرایی ابلاغ شد؛ کارمندان دولت به چهار دسته رسمی، پیمانی، قرار داد کارمعین شامل ماده ۳۲ قانون مدیریت خدمات کشوری و یکسری هم کارگری شامل ماده ۱۲۴ قانون مدیریت خدمات کشوری تقسیم شدند، که اطلاعات افراد بر اساس این چهار دسته در سامانه شناسایی و ساماندهی کارمندان دولت در حال جمع آوری است.

.
وی افزود: همانطور که پیش از این نیز اعلام شده است؛ هر کسی و به هر نحوی حقوق بگیر دولت است، باید کد شناسه داشته باشد و هر جذب نیرویی نیز با تکمیل اطلاعات سامانه، از طریق این کانال انجام خواهد شد.

.
فروزنده خاطر نشان کرد: تمامی کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان اعم از رسمی، پیمانی و قراردادی سال گذشته موظف شدند در این سامانه ثبت کنند زیرا پس از تکمیل اطلاعات جمع آوری شده، پرداخت حقوق و مزایای کارمندان دولت، جذب نیروی انسانی، دوره های آموزش ضمن خدمت و سایر موارد از طریق این سامانه انجام خواهد شد.

.
یادآور می شود، شب گذشته رئیس جمهور در حکمی؛ لطف الله فروزنده دهکردی را به سمت معاونت پارلمانی رئیس جمهور منصوب کرد. وی پیش از این سمت معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری را بر عهده داشت.

.

محل تبلیغ شما

1 نظر
  1. همکار می گوید

    كسانيكه ديروز ليسانس اخد كرده اند با كسانيكه ۲۹ سال بيش اخدكرده اند فرقي در ميزان حقوق ندارند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.