نرم افزارحسابداری صدگان

جابجایی برخی نمادها در تابلوی معاملات بورس

0 887

حسابداراپ

هیأت پذیرش از ابتدای هفته جاری جایگاه نماد معاملاتی برخی شرکت های پذیرفته شده در بازارها و تابلوهای بورس اوراق بهادار تهران را ارتقا و یا تنزل داد. از شنبه هفته جاری تابلوی معاملات بورس شاهد جابجایی برخی نمادهای خود و تغیر محل آنها از یک بازار به بازار دیگر بود.

.

هیأت پذیرش از ابتدای هفته جاری جایگاه نماد معاملاتی برخی شرکت های پذیرفته شده در بازارها و تابلوهای بورس اوراق بهادار تهران را ارتقا و یا تنزل داد.

.

براساس گزارش بورس نیوز، از شنبه هفته جاری تابلوی معاملات بورس شاهد جابجایی برخی نمادهای خود و تغیر محل آنها از یک بازار به بازار دیگر بود.

.

طبق مصوبه اخیر هیأت پذیرش، شرکت مدیریت پروژه های نیروگاهی (مپنا) و نیز شرکت ایران ترانسفو از تابلوی فرعی بازار اول به تابلوی اصلی این بازار راه یافته اند.

پندار سیستم

.

در عین حال ایران خودرو نیز با آغاز حرکت از بازار دوم به تابلوی فرعی بازار اول رسید تا از این پس بر روی این تابلو شاهد معامله سهام خود باشد.

.

نماد معاملاتی شرکت سرمایه گذاری بوعلی نیز دیگر نمادی بود که از بازار دوم با ارتقای جایگاه خود به تابلوی فرعی بازار اول راه یافت.

.

این در حالی است که طبق مصوبه ۳۱ اردیبهشت ماه سال جاری هیأت پذیرش، هفت شرکت بورسی از تابلوی اصلی بازار اول به تابلوی فرعی این بازار تنزل یافته اند که نماد این شرکت ها شامل نمادهای “خمهر”، “خپارس”، “خزامیا”، “سشرق”، “سصوفی”، “شکف” و نیز “ثنوسا” می باشد.

.

گفتنی است هشت شرکت نیز از تابلوی فرعی بازار اول به بازار دوم تنزل کردند که ایران تایر، توریستی و رفاهی آبادگران ایران، سامان گستر اصفهان، عمران و توسعه فارس، ریخته گری تراکتور سازی ایران، تولی پرس، کربن ایران و نیز سرمایه گذاری توسعه شهری توس گستر اسامی هشت شرکتی هستند که در این تنزل درجه حاضر بودند.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.