- ACCPress.com – تازه های حسابداری - http://www.accpress.com/news -

تصویب بازنشستگی پیش از موعد فرهنگیان + تكميلي

 حمیدرضا حاجی بابایی در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا، با اشاره به تصویب مجلس درباره بازنشستگی پیش از موعد و یا سنواتی، اظهار کرد: آن چیزی که مجلس در قانون بودجه مصوب کرد این بود که گفته شد بازنشستگی پیش از موعد یا سنواتی اجرایی شود.
.
حاجی بابایی افزود: مجلس اعلام کرد که آن قسمت ۵ سال حذف شود، یعنی ۵ سال سنوات ارفاقی حذف شد و خانم ها و آقایان با ۲۰ سال خدمت به بالا با سنوات خودشان می توانند بازنشسته شوند.
.
به گزارش پانا، وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه لازم الاجرا بودن این طرح برای کسانی است که به کمیسیون های پزشکی رفته باشند یا مشکل خاص داشته باشند، خاطرنشان کرد: اگر واقعا آن افراد نتوانند کار کنند و ادارات کل آموزش و پرورش استان های سراسر کشور به این جمع بندی برسد که آنها نمی توانند کار کنند و مشکل دارند، ما می توانیم کمک هایی را به آنها انجام دهیم.

.

——————————————————————————————-

امکان اجرای بازنشستگی پیش از موعد فرهنگیان بدون احتساب سنوات ارفاقی سال ۹۱

وزیر آموزش و پرورش از امکان اجرای بازنشستگی پیش از موعد فرهنگیان با ۲۵ سال سابقه، بدون احتساب سنوات ارفاقی پنج ساله برای آنان در سال ۹۱ با رضایت استان مربوطه خبر داد.

.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از ایرنا، ‘حمیدرضا حاجی بابایی’ در گردهمایی معاونان آموزش متوسطه ادارات کل آموزش و پرورش کشور که در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد، گفت: همه اعتبارات آموزش و پرورش باید در مدارس هزینه شود.

.

وی به ادغام مراکز پیش دانشگاهی در دبیرستان ها اشاره کرد و افزود: هیچ مرکز پیش دانشگاهی نباید به صورت مستقل در کشور فعالیت کند.

.

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر صرف سرانه مدارس و اعتبار تخصیص یافته به تجهیزات مدارس در محل اصلی خود، اضافه کرد: طبق قانون مصوب شورای عالی آموزش و پرورش که به امضای رئیس جمهور رسیده است، امسال دانش آموزان سال اول دبیرستانی در صورت عدم احراز نمره قبولی در یک یا چند درس به صورت مشروط به کلاس بالاتر ارتقا می یابند و در آزمون آن دروس باید در نوبت های مقرر شرکت کنند.

.

حاجی بابایی در ادامه تصریح کرد نتایج آزمون مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی باید حداکثر یک هفته پس از برگزاری آزمون و حداکثر تا ۱۰ تیر ماه سال جاری اعلام شود.

.

وی از دستور کار قرار داشتن اعتباربخشی به آموزش و پرورش خبر داد و گفت: مدارس استعدادهای درخشان، نمونه دولتی و دیگر مدارس تازه احداث شده از سوی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس باید به صورت هوشمند تحویل مناطق آموزش و پرورش داده شود.

.

——-

———————————————————————————————————–
لينك مرتبط:

مردان ۶۰ ساله وزنان بالای ۵۵ساله حقوق بازنشستگی می گیرند. [1]

ابلاغ بخشنامه بازنشستگی پیش از موعد تا هفته آینده / بازنشستگی ۱۰ هزار فرهنگی بیمار [2]

.