نرم افزارحسابداری صدگان

برگزاري همايش حسابداري مديريت و كاهش قيمت تمام‌شده

3 672

حسابداراپ

.

همايش حسابداري مديريت و كاهش قيمت تمام‌شده روز چهارشنبه ۳۱ خردادماه در مركز همايش‌هاي بين‌المللي صدا و سيما برگزار مي‌شود.

.

دبير اين همايش درباره اهداف و برنامه‌هاي آن به خبرنگار ما گفت: همايش حسابداري مديريت و كاهش قيمت تمام‌شده با هدف بازآموزي مديران و كارشناسان مالي و حسابداري، تحليل و بررسي چالش‌ها و راهكارهاي كاهش هزينه در شركت‌ها و سازمان‌ها، ارائه سخنراني‌هاي تخصصي و ارائه بسته آموزشي برگزار مي‌شود.

.

پندار سیستم

محمدرضا انوري، درباره محورهاي اصلي همايش توضيح داد:‌

حسابداري مديريت و نقش آن در موفقيت سازمان‌ها، شركت‌ها و كاهش قيمت تمام‌شده كالا و خدمات، مديريت قيمت تمام‌شده در شرايط كنوني، نقش سيستم بهايابي در كاهش هزينه، تكنيك‌ها و ابزارهاي كاهش قيمت تمام‌شده، مديريت استراتژيك هزينه و عملكرد، حسابداري مديريت و حسابرسي عملكرد، زنجيره ارزش و حذف فعاليت‌هاي فاقد ارزش و هزينه‌يابي و مديريت بر مبناي فعاليت مهم‌ترين محورهاي اين همايش را تشكيل مي‌دهند.

.
وي افزود: ‌مديران و كارشناسان مالي حسابداري و حسابرسي، هيات‌‌مديره شركت‌ها و مديران سازمان‌ها و دانشجويان رشته‌هاي مديريت مالي و حسابداري مخاطبان اصلي اين همايش هستند.

.
انوري در پايان گفت: همايش حسابداري مديريت و كاهش قيمت تمام‌شده با همكاري دانشگاه آزاد اسلامي، سازمان حسابرسي و تعدادي از بانك‌ها و با حضور اساتيد و چهره‌هاي فعال حسابداري از جمله فريدون رهنماي رودپشتي، ايرج نوروش، كاوه مهراني و بهروز خدارحمي و … برگزار مي‌شود.

.

منبع : دنياي اقتصاد

.

محل تبلیغ شما

3 نظرات
  1. بابک تبریزلی می گوید

    سلام متاسفانه اطلاع رسانی برگزاری این سمینار ها طوری است که بیشتر افراد نمی توانند شرکت کنند لطفا حداقل ایمیل متقاضیان نزد شما باشه تا قبل از برگزاری اطلاع داده شود .

  2. مدیر سایت می گوید

    با سلام واحترام
    متاسفانه امکان چنین اقدامی بصورت اختصاصی را نداریم ولی درصورتی که عضو سایت شوید همه پستهای روزانه به ایمیلتان ارسال خواهد شد.
    موفق باشید.

  3. هومان اردکانیان می گوید

    با سلام:
    در زمینه کاهش هزینه با صرف تحقیقات زیاد کتابی به نام “سیستنهای کاهش هزینه وطراحی برای تولید پذیری” ترجمه و تالیف کردم که به بیان ۸ استراتژی در زمینه کاهش هزینه میپرداخت یکی از این استراتژی ها پیاده سازی ABC یا همان ACTIVITY BASED COSTING بود که در چهار چوب پیاده سازی یک نرم افزار به نام PAIVS (process assement in value streem) که خودمان کانسپت ان را تهیه و سپس خود ان را نوشتیم راه اندازی کردیم و در حال کار است.
    جهت اطلاع تکنیک ABC/ABM به صورتی که گفته شد در کارخانه محل فعالیت اینجانب در حال بکار گیری است.
    مراتب جهت اطلاع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.