نرم افزارحسابداری صدگان

بازار ارز را مدیریت می كنیم.

0 645

حسابداراپ

وزیر امور اقتصادی و دارایی از مدیریت بازار ارز از سوی دولت پس از مذاكرات بغداد خبر داد.

.

به گزارش خبرگزاری ایرنا ،سیدشمس الدین حسینی روز شنبه در حاشیه بیست و دومین همایش سیاست های پولی و ارزی در جمع خبرنگاران ،افزود: از سال گذشته ثباتی را در بازار ارز برای بخش های تولیدی و فعالیت های مولد اقتصادی ایجاد كردیم و ارز این واحدها را در قالب خود نگه داشتیم.

.
وی در پاسخ به این سوال كه با توجه به افزایش بی رویه قیمت مسكن بسته ای برای منطقی كردن قیمت آن طراحی نخواهد شد، گفت: هر چند بسته ای در این خصوص طراحی نمی شود ، اما بحث هایی در شورای عالی مسكن آغاز شده و وزارت مسكن نیز در حال بازكردن مسیرهایی است تا طبقه متوسط رو به بالای جامعه نیز بتواند با شرایط مناسبی مسكن خریداری كند.

پندار سیستم

.
وی پیش بینی كرد كه واحدهای قابل بهره برداری مسكن مهر امسال به یك میلیون و ۵۰۰ هزار واحد برسد.
حسینی همچنین ارتقای ابزارهای كنترل داخلی بانك ها را مورد تاكید قرار داد و گفت: هم اكنون سیستم بانكی در جهت ارائه خدمات بانكداری الكترونیك جز كشورهای پیشرفته است، اما هنوز برای استفاده از سیستم كربنكینگ جای كار زیادی وجود دارد.

.
گفتنی است كربنكینگ سیستمی یكپارچه است كه كلیه محصولات و خدمات بانكی و عملیات راهبری و مدیریت آن از طریق دسترسی به یك پایگاه داده ای مشترك و متمركز در قالب یك سیستم ارائه می شود و انعطاف پذیری و مشتری مداری از ویژگی های مهم آن است.

 .

از دیگر ویژگی های كربنكینگ افزایش بهره وری است كه اثر بخشی و كارآیی بهتر خدمات بانكی را بدنبال دارد.

.
بیست و دومین همایش سیاست های پولی و ارزی تا فردا به كار خود در مركز همایش های بین المللی صدا وسیما ادامه می دهد.

 .

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.