نرم افزارحسابداری صدگان

اگر سهم تولیدکننده ای از یارانه پرداخت نشده به مجلس مراجعه کند.

0 527

حسابداراپ

نماینده مردم اهواز در مجلس در خصوص افزایش هزینه های تولید گفت: در حال حاضر هزینه های تولید افزایش یافته و این افزایش هزینه ها برای تولیدکننده مشکل ایجاد می کند و از آنجا که امکان افزایش قیمت ها بر اساس قانون وجود ندارد بنگاه تولیدی ورشکسته می شود.

پندار سیستم

.

سید شریف حسینی درگفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، گفت: برای حفظ میزان تولید و جلوگیری ازورشکستگی تولیدکنندگان دولت وظیفه حمایتی داردونگاه حمایتی نبایداز بین برود.

.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: متاسفانه سال قبل آن طور که باید و شاید سهم صنعت از هدفمندسازی یارانه هاپرداخت نشد اما امسال باید حمایت ها جدی شود چرا که در غیر این صورت با مشکل مواجه خواهیم شدوافزایش هزینه های تولید به مصرف کننده تحمیل خواهد شد.

.

وی افزود: تورم پس از مدتی بر قدرت خرید مصرف کننده اثر خواهد کرد وبه رکود تبدیل خواهد شد و تورم رکودی در اقتصاد وضعیت نابسامانی را ایجاد خواهد کرد که راهکار مقابله با آن حمایت و تقویت تولید است .

.

نماینده مردم اهواز در مجلس  به حمایت های در نظر گرفته شده برای تولید اشاره کرد و گفت: کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس وظیفه نظارت بر اجرای بودجه را دارد از این رو اگرسهم تولید کننده ای از بودجه  تحقق پیدا نکرد به کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات یا کمیسیون صنایع مجلس مراجعه کند.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.