نرم افزارحسابداری صدگان

اونس جهانی طلا کار خود را با افزایش به پایان رساند.

0 673

حسابداراپ

اونس جهانی طلا در روز جمعه در حالی کار خود را با سیری صعودی به پایان رساند که بسیاری از کارشناسان و سرمایه داران نسبت به ارائه محرکه های اقتصادی جدید از سوی بانک های مرکزی آمریکا و اروپا امیدوار می باشند.

.

به گزارش سایت طلا به نقل از خبرگزاری رویترز، اونس جهانی طلا در هفته گذشته در پی ادامه حرکت نزولی شاخص های اقتصادی در آمریکا با ۲ درصد افزایش رو به رو شد.این روند در روز جمعه هفته گذشته نیز ادامه داشته است که طی آن شاخص تولیدات صنعتی در این کشور با کاهش ۰.۲ درصدی رو به رو شد.

پندار سیستم

.
از سوی دیگر کارشناسان بر این عقیده اند که انتخابات روز یکشنبه یونان نتیجه مطلوبی برای اقتصاد اروپا به دنبال نخواهد داشت. آنها بر این باورند که حزب چپ گرا سرانجام بر سر کار خواهد ماند و تلاش خود را برای خروج یونان از منطقه یورو انجام خواهد داد. این احتمال وجود دارد که بانک مرکزی اروپا برای کمک به اقتصاد بحران زده یونان اقدام به ارائه محرکه های اقتصادی جدیدی کند که طی آن میزان نقدینگی بازارهای مبادلاتی با افزایش رو به رو شود. اگر این اتفاق به واقعیت تبدیل شود بهای اونس جهانی طلا با افزایش رو به رو خواهد شد.

.
جفری سیکا مدیر ارشد یکی از موسسات مالی در آمریکا بر این عقیده است که در شرایط حال حاضر و با توجه به ادامه ترس و تردید در بازارهای اروپا از یک سو و احتمال ارائه محرکه های اقتصادی جدید از سوی بانک مرکزی آمریکا بهترین راه سرمایه گذاری برای فرار از ضررهای سنگین، فلز ارزشمند طلا می باشد.

.
لازم به ذکر است که اونس جهانی طلا در نهایت کار خود را در این هفته در بهای ۱۶۲۷ دلار در هر اونس به پایان رسانده است.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.