- ACCPress.com – تازه های حسابداری - http://www.accpress.com/news -

افزایش قیمت جهانی طلا در روز دوشنبه

اونس جهانی طلا در روز دوشنبه با کاهش میزان استرس در بازارهای مبادلاتی اروپا و افزایش بهای یورو با افزایش کار خود را آغاز کرد.

.

به گزارش سایت طلا به نقل از خبرگزاری رویترز، افزایش بهای یورو پس از اعلام نتیجه ی نظرسنجی انجام شده در میان سرمایه داران رخ داد که طی آن بسیاری از سرمایه داران به ارائه ی بسته های نجات جدید به دولت یونان خوش بین بودند. همین امر سبب شده است که از میزان استرس و تردید موجود در بازارهای مبادلاتی کاسته شود. کاهش تردید به معنای افزایش بهای یورو در بازارهای مبادلاتی اروپا می باشد و از سویی دیگر با افزایش بهای یورو بهای اونس جهانی طلا با افزایش رو به رو می شود.

.
بنا بر اعتقاد بسیاری از کارشناسان ماه ژوئن می تواند ماه سرنوشت سازی در آینده ی بازارهای مبادلاتی به شمار آید. در این ماه انتخابات دولت یونان انجام خواهد شد. این انتخابات می تواند تا در تصمیم گیری بسیاری از سرمایه داران نقش بسیار مهمی را ایفا کند.

.
کارشناسان بر این عقیده می باشند که تا قبل از اجرای این انتخابات و با توجه به شرایط موجود بهای اونس جهانی طلا در بازه ی ۱۵۳۰ تا ۱۶۰۰ دلار در جریان خواهد بود.

.
لازم به ذکر است که اونس جهانی طلا کار خود را در روز دوشنبه با ۰.۱ درصد افزایش شروع کرده است و با اعلام ساعت ۳:۲۱ دقیقه به وقت لندن به ۱۵۷۵ دلار و ۳۱ سنت در ازای هر اونس رسید.

 .