نرم افزارحسابداری صدگان

آموزشهای ضمن خدمت کارمندان معادل مدرک استخدامی محسوب می شود.

1 1,035

حسابداراپ

 کارمندان رسمی، پیمانی و قراردادی می توانند با گذراندن آموزشهای ضمن خدمت از این مزیت استفاده کرده و مدرک معادل دریافت کنند / کارمندان برای استفاده از این مزیت به کارگزینی و دفاتر آموزشی دستگاه متبوع خود مراجعه کنند.

.

لطف الله فروزنده دهکردی گفت: کارمندان دولت پس از گذراندن دوره های آموزشی ضمن خدمت و کسب نمره ارزشیابی بالا مدرکی معادل مدرک استخدامی دریافت می کنند.

پندار سیستم

.
فروزنده در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی دولت تصریح کرد: کارمندان رسمی، پیمانی و قراردادی می توانند با گذراندن آموزشهای ضمن خدمت از این مزیت استفاده کرده و مدرک معادل دریافت کنند.

.
وی خاطر نشان کرد:دولت سال گذشته یک نظام آموزشی را به دستگاههای اجرایی ابلاغ کرد که به موجب آن کارمندان آموزشهایی را ببینند و در صورت داشتن سنوات و کسب نمره ارزشیابی بالا مدرک معادل دریافت کنند و این هم اکنون در حال انجام است.

.
فروزنده افزود: کارمندان می توانند برای استفاده از این مزیت به کارگزینی و دفاتر آموزشی دستگاه متبوع خود مراجعه کنند.

.

محل تبلیغ شما

1 نظر
  1. محمود می گوید

    خواهشا اگر قصد خدمت گذاری به قشر بی بضاعت جامعه را دارید شرایط سخت را بردارید هر سال بخشنامه میکنید سقف کلاسهای ضمنخدمت در سال۴۰ساعت بیشتر نیست از طرفی شرط۵سال متوالی۱۰۰۰ساعت قرار میدهید نتیجه اینکه قصد کمک به این قشر را ندارید یعنی سالی۲۰۰ساعت کارشناسان محترم چشم بسته غیبگویی میکنید به خدا مسخره است ۵سال متوالی را بردارید تا به منطق عقلی نزدیکتر بشویداز۷۹تا پایان۹۱این منطقی تره تا شرط محالی که گذلشتید ممنون

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.