نرم افزارحسابداری صدگان

پرونده بودجه ۹۱ در مجلس بسته شد.

0 633

حسابداراپ

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ۱۲۳ رای با تغییرات ماده واحده لایحه بودجه سال ۱۳۹۱ موافقت کردند و آن‌را افزایش دادند.
.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت در جلسه علنی امروز پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت مجلس شورای اسلامی نمایندگان با ۱۲۳ رای موافق ۴۶ رای مخالف و ۱۲ رای ممتنع با تغییرات ماده واحده لایحه بودجه سال ۱۳۹۱ کل کشور موافقت کردند.

.

براساس ماده واحده لایحه بودجه سال ۱۳۹۱ کل کشور از حیث مبالغ، بالغ بر پنج میلیون و ششصد و شصت و پنج هزار و ششصد و هیجده میلیارد و سی و پنج میلیون ریال و از حیث مصارف بالغ بر پنج میلیون و ششصد و شصت و پنج هزار و ششصد و هیجده میلیارد و سی و پنج میلیون ریال به شرح زیر است:

.

در بند الف این ماده واحده آمده است: منابع بودجه عمومی دولت از لحاظ درآمدها و واگذاری های دارایی‌های سرمایه‌ای و مالی و مصارف بودجه عمومی دولت از حیث هزینه ها و تملک دارایی های سرمایه‌ای و مالی بالغ بر یک میلیون و ششصد و چهل و چهار هزار و یکصد و هفتاد و هفت میلیارد و شصت و یک میلیون ریال شامل :

.

به موجب جزء یک این بند؛ منابع عمومی بالغ بر یک میلیون و چهارصد و چهل و دو هزار و ششصد و نود و نه میلیارد و هفتاد و هفت میلیون ریال

.

به موجب جزء ۲ در این بند؛ درآمدهای اختصاصی وزارتخانه ها و موسسات دولتی بالغ بر دویست و یک هزار و یک هزار و چهارصد و هفتاد و هفت میلیارد و نهصد و هشتادو چهار میلیون ریال است.

.

همچنین به موجب بند ب بودجه شرکت‌های دولتی ، بانکها و موسسات انتفاعی وابسته به دولت از لحاظ درآمدها و سایر منابع تامین اعتبار بالغ بر چهار میلیون و دویست و یازده هزار و هفتصد و پنجاه و چهار میلیارد و دویست و هشتاد و نه میلیون ریال و از حیث هزینه ها و سایر پرداخت ها بالغ بر چهار میلیون و دویست و یازده هزار و هفتصد و پنجاه و چهار میلیارد و دویست و هشتاد و نه میلیون ریال است.

.

پندار سیستم

پس از انجام رای‌گیری توسط رئیس مجلس شورای اسلامی ، از ۲۰۰ نماینده حاضر در صحن علنی کلیات لایحه بودجه با ۱۲۳ رای موافق ، ۴۶ رای مخالف و ۱۲ رای ممتنع به تصویب نمایندگان رسید.

.

———————————————————————————————-

تشکر رئیس مجلس از رسانه‌ها برای پوشش اخبار بررسی لایحه بودجه ۹۱

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان نشست علنی امروز و پس از تصویب لایحه بودجه ۹۱ کل کشور از خبرگزاری خانه ملت و تمامی خبرنگاران، خبرگزاری‌ها و نشریاتی که تلاش داشتند تا اخبار و اطلاعات نشست‌های علنی مجلس درباره لایحه بودجه را در اسرع وقت به مردم منتقل کنند، تشکر کرد.
.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، علی لاریجانی در نشست علنی امروز (پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی که در آن به بررسی و رای‌گیری نهایی در مورد لایحه بودجه سال ۹۱ کل کشور پرداخته شد، از خبرگزاری خانه ملت و تمامی رسانه‌ها، بخش های خبری رادیو و تلویزیون، خبرگزاری ها، رسانه ها و نشریاتی که در انتشار به موقع اخبار تلاش می کردند، تشکر و قدردانی کرد.

.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در ادامه از تلاش‌های محمدرضا باهنر ، نایب رئیس مجلس و هیات رئیسه، ناظران، کمیسیون‌های تخصصی، مرکز پژوهش‌های مجلس و هیات رئیسه کمیسیون‌ها که در کوتاه‌ترین زمان به بررسی لایحه بودجه پرداختند، تقدیر کرد.

.

وی همچنین در ادامه از اعضای شورای نگهبان که برای بررسی لایحه بودجه ۹۱ کل کشور جلسه فوق العاده تشکیل می دهند، تشکر کرد.

.

رئیس مجلس شورای اسلامی از معاونت برنامه‌ریزی، ریاست کمیسیون تلفیق و همچنین نمایندگان دولت که با وجود اینکه لایحه بودجه امسال دیر به مجلس رسید، در نشست‌های علنی حضور یافته و حوصله به خرج داده‌اند، قدردانی کرد.

.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس هشتم همچنین با تشکر ویژه از روابط عمومی و خبرنگاران مجلس این اعضا را از مهمترین و تاثیرگذارترین بخش های بدنه مجلس دانست.

.

 

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.