نرم افزارحسابداری صدگان

مطالبات بازنشستگان صنعت فولاد تا شش ماه آینده پرداخت می شود.

5 814

حسابداراپ

هوشنگ انکوتی با بیان این مطلب گفت: این اقدام با پی گیری های موکد کانون های مستقل بازنشستگان فولادی و معدنی کشور و همکاری نمایندگان عضو کمیسیون تلفیق در مجلس شورای اسلامی انجام شد.

.

به گزارش خبرگزاری مهر، وی با اشاره به ماده ۱۱۲ قانون مدیریت خدمات کشوری، تصریح کرد: به علت عدم اجرای کامل این قانون، متاسفانه هنوز بازنشستگان صنعت فولاد از مزایای در نظر گرفته شده در این ماده از قانون، بهره مند نشده اند.

.

پندار سیستم

انکوتی با بیان اینکه اخیرا با مصوبه مجلس شورای اسلامی، وزارت صنعت، معدن و تجارت عهده دار پرداخت حقوق و مزایای بازنشستگان و مستمری بگیران صندوق بازنشستگی فولاد شد، گفت: در این مصوبه مجوز پرداخت حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران صندوق بازنشستگی فولاد تا سقف سه هزار میلیارد ریال از محل منابع حاصله وزارتخانه  داده شده است.

.

رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان زغالسنگ استان کرمان در ارتباط با عدم پرداخت مطالبات بازنشستگان زغالسنگ تا کنون بیان داشت: بر همین اساس دولت موظف شد حداکثر تا شش ماه آینده و پس از ابلاغ  این قانون از سوی مجلس شورای اسلامی با پیشنهاد مشترک وزارتخانه های امور اقتصاد و دارایی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزارت صنعت، معدن و تجارت نسبت به تعیین وضعیت صندوق بازنشستگی صنعت فولاد و تعیین تکلیف مطالبات، بدهی ها و تعهدات قانونی آن اقدام نماید.

.

انکوتی در خصوص پرداخت مستمری بازنشستگان زغالسنگ نیز، اظهار داشت: با تصمیم نمایندگان ویژه رئیس جمهور در کار گروه واگذاری سهام دولت مبلغ دو هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال برای پرداخت مستمری بازنشستگان صنعت فولاد تا تعیین تکلیف در شش ماه آینده، تامین اعتبار شد.

.

محل تبلیغ شما

5 نظرات
  1. زهرا می گوید

    با سلام لطفا یه پیگیری برای حقوق ما بازنشستگان ذوب آهن اصفهان که حقوقمان را از بانک ملی میگیریم، بکنید یا به گوش مسئولان برسونید که به ما تا امروز۰۱/۰۲/۹۲ یعنی یکشنبه ماه تا حالا حقوق ندادن و نگرفتیم. از قبل سال قبل هم پداخت نشده و از زمانش گذشته . حالا برای زن بچهامون چیکار کنیم؟ ترو بخدا بیاد دم کانون بازنشستگان از خود بازنشستگان بپرسید.
    خواهشن از شما میخوایم بیاد گزارش تهیه کنید وحرف ما را به گوش مسئولان برسونید. با سپاس از شما

  2. حسین ایزدی می گوید

    بسمه تعالی

    از زحماتی که بابت اطلاع رسانی متحمل می شوید تشکر و سپاسگزاری نموده توفیق دست اندر کاران را از خداوند منان مسئلت مینماید

  3. مدیر سایت می گوید

    باسلام ، تشكر و احترام

  4. امید می گوید

    سلام لطفا سایت را بروز رسانی کنید وازسال جاری نیز اطلاعات بگذاری

  5. حسن می گوید

    این خبر مربوط است به سال ۹۱ ولی الان مرداد ۹۴ است هنوز حقوق خرداد را ندادند هنوز هیچ کاری برای بازنشستگان فولاد نکردند هنوز مطالبات آنان را ندادند فقط دروغ پشت دروغ

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.