نرم افزارحسابداری صدگان

مردان ۶۰ ساله وزنان بالای ۵۵ساله حقوق بازنشستگی می گیرند.

3 7,024

حسابداراپ

نمایندگان مجلس شورای اسلامی به سازمان تأمین اجتماعی اجازه دادند ، به افرادی که حداقل۱۰ سال حق بیمه پرداخت کرده و به سن ۶۰ سال برای مردان و ۵۵ سال برای زنان رسیده اند ، حقوق بازنشستگی بپردازد.

.
به گزارش بینا، در ادامه بررسی بند الحاقی هزینه ای لایحه بودجه سال ۱۳۹۱ و بر اساس همین مصوبه افرادی که  به هر دلیلی در سنین کمتر از موارد فوق از کار افتاده شده اند و از حق مستمری برخوردار نمی شوند، متناسب با سنوات پرداخت حق بیمه ، حقوق بازنشستگی پرداخت شود.

پندار سیستم

.
بر اساس این بند الحاقی همچنین افرادی که کمتر از ۱۰ سال حق بیمه پرداخت کرده اند می توانند با پرداخت مابه‌التفاوت حق بیمه اعم از حق کارگر و کارفرما تا ۱۰ سال به نرخ سال جاری از امتیاز بازنشستگی این بند برخوردار شوند.

.
آیین نامه اجرایی این بند به پینشهاد مشترک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور حداکثر در مدت سه ماه به تصویب هیئت وزیران می رسد.

.

محل تبلیغ شما

3 نظرات
  1. محمد رضا پوربرجی می گوید

    من خلبان شرکت البرز وزین کیش با ۶۵ سال سن و ۸ سال و ۶ ماه سابقه بیمه تامین اجتماعی .چون خلبانی جز مشاغل سخت و زیان اور است و مورد تائید کمیته تشخیص و تطبیق کارهای سخت و زیان اور استان نهران واقع در خ سخائی شده است بشماره ثبت ۹۱۱/۶۰/۱۸۴۰۳۰ تاریخ ثبت ۹۱/۱۱/۲۹ بمن گفتند باید منتظر بمانم تا این قانون بازنشستگی بالای ۶۰ سال در سال ۹۲ دوباره تائید شود . چون من احتیاج به این بازنشستگی ۱۰ الی ۱۲ روز حقوق بازنسشتگی دارم .خواهشمند است اوامر عالی را به ایمیل من ابلاغ فرمائید . از همکاری شما متشکرم .

  2. مدیر سایت می گوید
  3. سوگند می گوید

    سلام پدر من بیمه شده ی باسکول که به صورت شبانه روزی بوده هستش ب مدت هشت سال ک دو سال اخرو هزینه پرداخت کردیم تا ده سال بیمه ما تکمیل بشه الان پدرم۶۹سالشه با بیمه ده ساله ولی همیشه حقوق بازنشستگی اون کمتر از حداقل حقوق تامین اجتماعی بوده الان از عید ب بعد تازه حقوقش شده۱۳۰۰ قبل اون ۸۰۰تومان بود سوالی که برام پیش اومده اینه که حقوق پدر من چرا باید انقد کم باشه چون خیلیا رو دیدم همین شرایط و بیمه مارو دارن حداقلش بالای دو میلیون میگیرن .ممنون از رسیدگیتون

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.