نرم افزارحسابداری صدگان

مخالفت نمايندگان با افزايش تعرفه تعويض پلاك خودرو و موتورسيكلت

0 946

حسابداراپ

نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در ادامه بررسي لايحه بودجه ۹۱ كل كشور و در جريان بررسي بندهاي الحاقي كميسيون به ماده واحده بند ۵ الحاقي به لايحه بودجه را حذف كردند. 

.
دهقاني نقندر عضو هيئت رييسه با ارائه پيشنهاد حذف گفت: نيروي انتظامي هر سال با اعضاي كميسيون تلفيق ديدار مي كند و در رابطه با تعويض پلاك درخواست افزايش قيمت را مطرح مي كند و دوستان كميسيون هم با افزايش قيمت موافقت مي كنند. 
.
وي افزود: توجيه نيروي انتظامي از تغيير و افزايش قيمت هزينه براي بخشهاي زير ساختي است. اين چه توجيهي است كه به بهانه آن قيمت پلاك را از ۲۵ هزار تومان به ۳۵ هزار تومان تغيير دادند و امسال مي خواهند مبلغ ۴۰هزار تومان از مردم بگيرند. 
.
جهانگيرزاده در موافقت با اين پيشنهاد گفت: اين چه كاري است كه هر ساله با افزايش قيمت فشار را بر گرده مردم وراد مي كنيم. مردم به اندازه كافي مشكلات دارند و دولت به اندازه كافي گراني ايجاد كرده است چرا مجلس به اين مسئله دامن بزند. 
.
سپس پيشنهاد به راي نمايندگان گذاشته شد و با اكثريت آرا به تصويب رسيد. 
.
در بند ۵ الحاقي آمده بود: به نيروي انتظامي اجازه داده مي شود تعرفه تعويض پلاك از ۳۵هزار تومان به ۴۰هزار تومان افزايش يابد و هزينه تعويض پلاك موتورسيكلت از ۱۲هزار تومان به ۱۵هزار تومان افزايش يابد.

پندار سیستم

.

منبع : ايلنا

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.