نرم افزارحسابداری صدگان

شرط استخدام دولتی در سال ۹۱

0 638

حسابداراپ

معاون حقوقی معاونت توسعه مدیریت ريیس‌جمهور جزئیات استخدام در دستگاه‌های اجرایی به ازای خروج یک نفر در مشاغل حاکمیتی و سه نفر در تصدیگری را بیان کرد.

.

عبدالعلی تاجی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در مورد شرایط استخدام در لایحه بودجه ۹۱ گفت: بر اساس قانون برنامه پنجم ماده ۵۱ دولت اجازه استخدام جدید ندارد، اما معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ريیس‌جمهور با پیشنهاد به معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی و تصویب شورای توسعه مدیریت می‌تواند مجوز استخدام دریافت کند.

.

پندار سیستم

وی افزود: اخیرا مجوزی به استان‌ها داده شده است که ظرفیت در مورد هر استان متفاوت است و این مجوز استخدام بر مبنای ماده ۵۱ قانون برنامه پنجم و نیز ماده ۲۴ قانون مدیریت خدمات کشوری صادر شده است.

.
وی افزود: بر اساس این مواد، به ازای خروج هر ۳ نفر از مشاغل تصدیگری یک نفر جدید و به ازای خروج هر یک نفر از مشاغل حاکمیتی یک نفر جایگزین خواهد شد.

.

تاجی گفت: با توجه به اینکه سال‌های گذشته نیروی انسانی دستگاه‌های اجرایی به خاطر بازنشستگی، بازخریدی یا فوت از چرخه کار خارج‌ شده‌اند، معاونت توسعه مدیریت نیز به موجب اجازه مجلس و با تصویب دو معاونت توسعه و برنامه‌ریزی مجوز استخدام به استان‌ها اعطا می‌کند.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.