نرم افزارحسابداری صدگان

شرایط بازپرداخت اقساط تسهیلات از سوی بانک ها و موسسات مالی و اعتباری

0 580

حسابداراپ

مجلس شرایط بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی که به دلایلی موجه از سوی بانک ها و موسسات مالی و اعتباری دولتی دارای مجوز از بانک مرکزی تعیین شده را مشخص کردند.

.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، نمایندگان در نشست علنی امروز (شنبه ۲۳ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی و در ادامه بررسی جزئیات لایحه بودجه ۹۱ کل کشور در بخش درآمدی با جزء ۲ بند ۷ موافقت کردند.

پندار سیستم

.

در این بند آمده است  به منظور حمایت از تولید و اشتغال، بانکها و مؤسسات مالی و اعتباری دولتی دارای مجوز از بانک مرکزی موظفند با درخواست متقاضی و پس از تأیید هیأت مدیره بانک، اصل وسود اعم از سود قبل و بعداز سررسید تسهیلات ریالی یا ارزی سررسید شده و معوقه پرداختی به اشخاص حقیقی و یا حقوقی بابت فعالیت در امور تولیدی صنعتی، معدنی، کشاورزی و خدماتی را که در بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی به دلایل موجه دچهار مشکل شده‌اند را برای یکبار و تا پنج سال تقسیط و از سرفصل مطالبات سررسید گذشته و معوق خارج نمایند. همچنین با تائید هیات مدیره مذکور جریمه خسارت تأخیر پس از تعیین تکلیف تا آن زمان و انجام تسویه حساب کامل مورد تأیید بانک یا مؤسسه مالی و اعتباری بخشیده شود.

.

در جریان بررسی این بند از لایحه بودجه ۹۱ پیشنهاد حذف عبارتی از سوی عبدالرضا مرادی، حسن کامران و نادر قاضی پور مورد موافقت نمایندگان قرار نگرفت.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.