- ACCPress.com – تازه های حسابداری - http://www.accpress.com/news -

سناریوي حذف اقشار پردرآمد کلید خورد.

با عدم بارگذاری سایت رفاهی سازمان هدفمندی یارانه‌ها، سناریو حذف یارانه‌های نقدی اقشار پردرآمد که بار‌ها از سوی دولت با واژه خود انصرافی از آن یاد شده بود کلید خورد. 

.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سایت رفاهی سازمان هدفمندی یارانه‌ها از دو روز گذشته بارگذاری و یا به اصطلاح عام باز نمی‌شود. 
.
در حالی که دولت و ستاد هدفمندی یارانه‌ها از مدت‌ها پیش در خصوص فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها از واژه خود انصرافی بار‌ها استفاده کرده بود اما با تغییر رویکرد طی ماههای گذشته نشانه‌ها و شواهد حکایت از حذف یارانه‌های نقدی و پردرآمد دارد. 
.
دولت در ابتدا، با بیان اینکه افراد می‌توانند به اختیار با مراجعه به سایت رفاهی سازمان هدفمندی یارانه‌ها، انصراف خود را اعلام کنند اما بعد از این جریان، پاستورنشینان با اعلام اینکه به اقشار پردرآمد با ارسال پیامک درخواست خود انصرافی می‌دهند، سناریو حذف خانوارهای پر درآمد وارد فاز جدیدی شد، فازی که در زمان ارسال پیامک‌ها نگرانی‌های بسیاری را به وجد آورده بود. 

.

حالا امروز سه شنبه براساس اطلاعیه سازمان هدفمندی یارانه آخرین مهلت برای دریافت کنندگان پیامک‌های به اصطلاح خود انصرافی برای مراجعه به سایت رفاهی است،که از دور روز گذشته باز نمی شود و یا به سختی بارگذاری می شود. 

.
نکته‌ای که بسیاری از مردم را نگران کرده، چرا که در صورت عدم مراجعه به این سایت به معنای انصراف از دریافت یارانه نقدی است. 
.
براساس گزارش سازمان هدفمندی یارانه‌ها تنها افرادی به سایت مراجعه خواهند کرد به آن‌ها پیامک ارسال شده است.
.
افرادی که مابه التفاوت ۲۸ تومان یارانه نقدی مربوط به فاز اول هدفمندی یارانه هارا دریافت نکردند لزومی ندارد به سایت مراجعه کنند. این افراد به شعبه اصلی صدور حساب بانکی خود مراجعه کرده و استعلام را در این خصوص جویا شوند.

.

اخبار تكميلي :

——————————————————————————–

۱۳۹۱/۰۲/۱۲

سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعلام کرد: مهلت مراجعه مردم به سایت رفاهی تا ساعت ۲۴ روز پنج‌شنبه این هفته تمدید شد.

مهلت مراجعه به سایت رفاهی تا پنج‌شنبه تمدید شد [1]

.