نرم افزارحسابداری صدگان

دریافت سود و کارمزد بیش از نرخ مصوب برای بانکها ممنوع شد.

0 617

حسابداراپ

بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی بانکها و موسسات مالی اعتباری دولتی و خصوصی مجاز به دریافت سود و کارمزد بیش از نرخ مصوب شورای پول و اعتبار نیستند.

.
به گزارش بینا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی درجلسه علنی نوبت عصر امروزچهارشنبه در ادامه بررسی بخش های هزینه ای لایحه بودجه ۹۱ مقرر کردند در راستای حمایت از تولید و سرمایه و کار ایرانی بانکها و موسسات مالی اعتباری دولتی و خصوصی مجاز به دریافت سود و کارمزد بیش از نرخ مصوب شورای پول و اعتبار نیستند.

.

پندار سیستم

همچنین مقرر شد به منظور ترویج فرهنگ مصرف کالاهای تولید داخل، سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران موظف است از محل منابع داخلی نسبت به تهیه برنامه های ویژه و عمومی در جهت فرهنگ سازی مصرف کالای تولید داخلی ، حمایت از سرمایه و اشتغال ، اقدامات لازم معمول را انجام دهند.

.
نمایندگان مجلس در بند دیگری مصوب کردند از وجوه واریزی وزارت صنعت به حساب خزانه از محل واردات گوشت قرمز و گشت مرغ تا سقف ۱۰ میلیارد ریال برای انجام تحقیقات کاربردی به منظور قطع وابستگی به واردات محصولات پروتئینی دامی و رسیدن به خودکفایی و تولید بهینه محصولات یاد شده در اختیار وزارت جهاد کشاورزی قرار گیرد.

.
با مصوبه مجلس دولت موظف شد گزارش جدول موجودی و گردش وجوه صندوق توسعه ملی سال ۱۳۹۱ را همراه با لایحه بودجه سال ۱۳۹۲ ارائه کند.

.
همچنین هیئت عامل موظف شد گزارش عملکرد صندوق توسعه ملی  را به صورت سه ماهه در پایان هر فصل به کمیسیونهای اقتصادی و برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ارائه کند.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.