- ACCPress.com – تازه های حسابداری - http://www.accpress.com/news -

خبر لغو مصوبه تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی کذب است.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور با تکذیب خبر لغو مصوبه [1] تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی از سوی مجلس شورای اسلامی در برخی خبرگزاری ها تاکید کرد : رئیس جمهور و دولت بر تبدیل وضعیت همه نیروهای شرکتی براساس مصوبه دولت اصرار دارند.

.
لطف الله فروزنده در گفتگوی اختصاصی با پایگاه اطلاع رسانی دولت ، گفت: متاسفانه بعضی از خبرگزاری ها از جمله خبرگزاری مهر خبری را با تیتر لغو مصوبه تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی به قراردادی از سوی مجلس منتشر کردند که این خبر از اساس نادرست و غلط است.

.
وی با اشاره به اینکه براساس روال قانونی مصوبات دولت به مجلس نیز ارسال می شود اظهار داشت: براساس رویه ، مصوبه دولت درباره تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی در جلسه هیئت تطبیق مقررات با قوانین مجلس با حضور اعضا مطرح شد و کلیات این مصوبه مورد قبول و پذیرش همه اعضای جلسه قرار گرفت.

.
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور با بیان اینکه در جلسه مذکور و در رای مقدماتی اعضا، برخی ایرادات عبارتی و شکلی مطرح شد، اظهار داشت : مقرر گردید که این ایرادات جزئی که صرفا محدود به برخی عبارات بود اصلاح شود .

.
وی با تاکید بر اینکه نمایندگان مجلس هم به دنبال تصویب طرحی برای تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی هستند تصریح کرد: موضوع تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی به حق و درستی از سوی رئیس جمهور و دولت مورد توجه قرار گرفت و تاکنون دولت گامهای موثر و قاطعی برای اصلاح وضعیت این نیروها و تامین امنیت شغلی آنها برداشته است.

.
فروزنده به نیروهای شرکتی اطمینان داد که هیچ نگرانی در خصوص اجرای مصوبه دولت وجود نداشته و همه دستگاههای اجرایی مکلف به اجرای وظایف خود درخصوص مصوبه دولت برای تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی هستند.

.
وی همچنین با اعلام اینکه با پیگیری های دولت اکثر نیروهای شرکتی تبدیل وضعیت شدند، تصریح کرد : هر یک از نیروهای شرکتی که به هر دلیل تا امروز تبدیل وضعیت نشده اند می توانند در سطح استانها به استانداری ها و در سطح ملی به پایگاه اطلاع رسانی ویژه ای که به این منظور ایجاد شده است مراجعه و مشکلات خود را پیگیری کنند.

.
وی در پایان با تاکید بر اینکه همه دستگاه های اجرایی در اولین فرصت مکلف به پیگیری دستور رئیس جمهور و اجرای مصوبه دولت در این خصوص هستند، ابراز امیدواری کرد : همه دستگاههای مرتبط شرایطی را به وجود آورند تا در جهت تحقق کامل عدالت این مصوبه صد در صد اجرا شود.

.