- ACCPress.com – تازه های حسابداری - http://www.accpress.com/news -

حق بیمه کارکنان فقط بر مبنای فهرست ارائه شده دریافت می‌شود.

با موافقت نمایندگان ملت با ماده ۱۴ طرح یک فوریتی حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی، سازمان تامین اجتماعی مکلف شد که حق بیمه کارکنان قراردادهای ارائه خدمات اجتماعی پیمانکاران طرحهای عمرانی و غیرعمرانی با مصالح یا بدون مصالح را بر مبنای فهرست ارائه شده توسط پیمانکاران دریافت نماید.
.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، نمایندگان در نشست علنی امروز (یکشنبه ۳۱ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی طرح یک فوریت حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی با ماده ۱۴ این طرح موافقت کردند.

براساس این ماده سازمان تأمین اجتماعی موظف است حق بیمه کارکنان قراردادهای ارائه خدمات اجتماعی پیمانکاران طرحهای عمرانی و غیرعمرانی با مصالح یا بدون مصالح را بر مبنای فهرست ارائه شده توسط پیمانکاران دریافت نماید. اعمال هرگونه روش دیگری غیر از روش مندرج در این ماده ممنوع است.

.

براساس تبصره این ماده در صورت عدم ارسال دقیق فهرست توسط پیمانکار و عدم انجام تعهدات، طبق ماده(۱۲۸) قانون کار [1] مصوب ۲۹/۸/۱۳۶۹ مجمع تشخیص مصلحت نظام و مواد(۲۸) و(۲۹) قانون تأمین اجتماعی [2] مصوب ۳/۴/۱۳۱۴ و اصلاحیه‌های بعدی آن و شکایت نیروی کار، سازمان تأمین اجتماعی براساس قانون تأمین اجتماعی با پیمانکار برخورد می کند .

.