نرم افزارحسابداری صدگان

حق بیمه کارکنان فقط بر مبنای فهرست ارائه شده دریافت می‌شود.

3 716

حسابداراپ

با موافقت نمایندگان ملت با ماده ۱۴ طرح یک فوریتی حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی، سازمان تامین اجتماعی مکلف شد که حق بیمه کارکنان قراردادهای ارائه خدمات اجتماعی پیمانکاران طرحهای عمرانی و غیرعمرانی با مصالح یا بدون مصالح را بر مبنای فهرست ارائه شده توسط پیمانکاران دریافت نماید.
.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، نمایندگان در نشست علنی امروز (یکشنبه ۳۱ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی طرح یک فوریت حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی با ماده ۱۴ این طرح موافقت کردند.

پندار سیستم

براساس این ماده سازمان تأمین اجتماعی موظف است حق بیمه کارکنان قراردادهای ارائه خدمات اجتماعی پیمانکاران طرحهای عمرانی و غیرعمرانی با مصالح یا بدون مصالح را بر مبنای فهرست ارائه شده توسط پیمانکاران دریافت نماید. اعمال هرگونه روش دیگری غیر از روش مندرج در این ماده ممنوع است.

.

براساس تبصره این ماده در صورت عدم ارسال دقیق فهرست توسط پیمانکار و عدم انجام تعهدات، طبق ماده(۱۲۸) قانون کار مصوب ۲۹/۸/۱۳۶۹ مجمع تشخیص مصلحت نظام و مواد(۲۸) و(۲۹) قانون تأمین اجتماعی مصوب ۳/۴/۱۳۱۴ و اصلاحیه‌های بعدی آن و شکایت نیروی کار، سازمان تأمین اجتماعی براساس قانون تأمین اجتماعی با پیمانکار برخورد می کند .

.

محل تبلیغ شما

3 نظرات
  1. رضا پور می گوید

    سلام

    ما بعنوان مدیر پیمان ، پیمانکار رو انتخاب کردیم ، کارفرمای ما فردی رو بعنوان ناظر انتخاب کرده است و ما مبلغ روزی ۴۰۰۰۰ تومان بهش می دیم که این پول رو هم بعداً از کارفرما می گیریم

    حالا سوال اینکه ما باید برای این یک نفر کد پیمان بگیریم ؟ ، خاطر نشان می سازم که برای مدیر پروژه خودمون که جزء افراد شرکت هست بیمه رد می کنیم ، حالا در مورد ناظر کارفرما چه باید بکنیم آیا باید کد پیمان بگیریم

    مرسی

  2. مدیر سایت می گوید

    عرض سلام و احترام
    کد پیمان درصورتی ارائه می شود که پشتوانه ی آن قرارداد پیمانکاری باشد لذا پیشنهاد میکنم چنانچه تامین این یک نفر بعهده ی شماست آنرا درلیست خودتان منظور فرمائید و یا اینکه تعهدات وی را بعهده ی کارفرما بگذارید.
    موفق باشید.

  3. پژمان می گوید

    با سلام
    پيمانكار شركت ما مبلغ حقوقي را كه به بيمه براي نفرات معرفي مي‌كند،حقوق خالص بوده (بدون بيمه و ماليات)آيا اين كار درست است يا بايد حقوق ناخالص به بيمه معرفي شود.ممنونم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.