نرم افزارحسابداری صدگان

جزييات دوركاري زنان درروزهاي پنجشنبه

0 704

حسابداراپ

مديركل امور بانوان استانداري تهران گفت:جزييات دوركاري زنان در روزهاي پنج‌شنبه در حال بررسي است و پس از رفع نواقص آن بزودي به اعلام مي‌شود.

پندار سیستم

.

آذر نظري در گفت‌وگو با ايسنا، اظهار كرد: با توجه به اينكه آموزش‌ وپرورش روزهاي پنجشنبه را تعطيل اعلام كرده براي كاهش دغدغه زنان شاغل مقرر شده برنامه‌هايي براي روز پنجشنبه تدوين شود تا زنان بتوانند به صورت دوركار فعاليت خود در اين روز انجام دهند.
.
وي افزود: براي اجراي طرح دور كاري زنان شاغل در روزهاي پنجشنبه بايد زيرساخت‌هاي آن تعريف و امكانات لازم براي اين طرح فراهم شود كه در حال حاضراين طرح در دست بررسي است.
.
مديركل امور بانوان استانداري تهران تصريح كرد: بر اساس قانون در استان تهران مادران شاغلي كه فرزند آنها در ابتدايي و راهنمايي تحصيل مي‌كنند و مادران شاغلي كه داراي فرزند زير هفت سال و ابتدايي هستند در ساير استانها مشمول طرح دوركاري مي‌شوند.
.
وي در ادامه از بررسي استخدام زنان به صورت پاره‌وقت خبرداد و گفت: اين بحث در حال بررسي است و چنانچه هيات دولت تصويب كند اشتغال و استخدام زنان به صورت پاره‌وقت اجرا خواهد شد كه اتفاق مي‌تواند به استحكام بنيان و كيان خانواده با توجه به نقش مهم زن در خانواده بسيار موثر باشد.
.
نظري تصريح كرد: قوانيني كه در مورد زنان اعلام مي‌شود در دستگاه‌هاي دولتي اجرا مي‌شود با توجه به اينكه تعدادي قابل توجهي از زنان نيز در بخش‌هاي خصوصي فعاليت دارند تلاش مي‌كنيم تا آسيبهاي موجود را احصاء و انعكاس دهيم تا قوانيني براي بخش‌هاي خصوصي نيز تصويب شود.
.
مدير كل امور بانوان استانداري تهران در باره اقدامات صورت گرفته براي راه‌اندازي بازارچه دائم براي عرضه دستاوردهاي زنان سرپرست خانوار نيز با بيان اينكه پيگير اين موضوع هستيم ولي نتوانستيم فضاي باز مناسبي را براي اين قشر فراهم كنيم، گفت: يكي از برنامه‌هاي امسال ايجاد يك نمايشگاه و محل دائمي براي عرضه دستاوردهاي زنان سرپرست خانوار است.

.

 

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.