نرم افزارحسابداری صدگان

بخشودگی تمام یا قسمتی از جریمه‌های مقرر در قانون تامین اجتماعی

0 634

حسابداراپ

نمایندگان ملت در مجلس مقرر کردند سازمان تامین اجتماعی مختار است در صورت خوش حسابی کارفرما و با توجه به در نظر گرفتن سوابق گذشته و خوش حسابی واحد تولیدی، صنعتی و معدنی، تمام یا قسمتی از جریمه های مقرر در قانون تامین اجتماعی را به درخواست کارفرما ببخشد.

.

پندار سیستم

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، نمایندگان در نشست علنی امروز (یکشنبه ۳۱ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی طرح یک فوریتی حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی و در بررسی ماده ۱۳ این طرح در ابتدا با پیشنهاد حذف علیرضا محجوب نماینده مردم تهران با ۳۹ رای موافق، ۶۳ رای مخالف و ۳۹ رای ممتنع مخالفت کردند و سپس با آن موافقت کردند.

.

به موجب این ماده – تمام یا قسمتی از جریمه‌های مقرر در قانون تأمین اجتماعی بنا به درخواست کارفرما و با توجه به دلایل ابرازی مبنی بر خارج از اختیار بودن عدم انجام تکالیف مقرر و با درنظر گرفتن سوابق گذشته و خوش حسابی واحد تولیدی، صنعتی و معدنی و به تشخیص و موافقت سازمان تأمین اجتماعی براساس بندهای ذیل ماده (۲) قانون اصلاح قانون تأمین اجتماعی مصوب ۸/۴/۱۳۸۷ مجمع تشخیص مصلحت نظام، قابل بخشوده شدن است. آیین‌نامه اجرائی این ماده به‌وسیله وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تهیه می‌شود و دو ماه پس از لازم‌الاجراء شدن این قانون به تصویب هیأت وزیران می‌رسد.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.