نرم افزارحسابداری صدگان

باطل‌شدن مجوزفعالیت موسسات مالی‌واعتباری متخلف / هشدار چند باره به بانکها براى پرداخت تسهیلات خرد

0 767

حسابداراپ

رئیس کل بانک مرکزی: همانطور که بارها اعلام شده است، باز هم اعلام می کنم؛ وامهای تا سقف ۱۰ میلیون تومان با یک ضامن قابل پرداخت است و اگر ما متوجه شویم همکار ما در این زمینه قصور کرده، با متخلفان برخورد می شود

.

محمود بهمنی گفت: عملکرد موسسات مالی و اعتباری به دقت بررسی می شود و در صورت بروز تخلف و توجه نکردن به اخطارهای بانک مرکزی، مجوز فعالیت متخلفان باطل و موسسه آنها بسته خواهد شد.

.

رئیس کل بانک مرکزی در گفت وگوی اختصاصی با پایگاه اطلاع رسانی دولت درباره نظارت بانک مرکزی بر کار موسسات مالی و اعتباری اظهار داشت: عملکرد این موسسات بررسی می شود و هر موسسه ای تخلف کرد؛ دو اخطار به آنها داه می شود و در نهایت این موسسات متخلف بسته می شوند و از تخلف هیچ موسسه ای چشم پوشی نخواهیم کرد.

پندار سیستم

.

وی در ادامه افزود: یکی از برنامه های بانک مرکزی، ادغام تعدادی از بانکها با یکدیگر است. همچنین ۱۷۰۰ موسسه مالی و اعتباری تبدیل به ۱۴ موسسه شدند و این ۱۴ موسسه نیز در یک فرصت مناسب تبدیل به یک یا دو موسسه مالی و اعتباری می شوند و کنترل و نظارت بیشتری بروی آنها صورت خواهد گرفت.

.

پرداخت وام تا سقف ۱۰ میلیون تومان با یک ضامن

بهمنی همچنین با تذکر مجدد به بانکها برای پرداخت تسهیلات خرد به متقاضیان گفت: همانطور که بارها اعلام شده است، باز هم اعلام می کنیم؛ وامهای تا سقف ۱۰ میلیون تومان با یک ضامن قابل پرداخت است و اگر ما متوجه شویم همکار ما در این زمینه قصور کرده، با متخلفان برخورد می شود و اگر کسی به موارد اینچنینی برخورد کرد، به بانک مرکزی اعلام کند و ما وارد قضیه می شویم.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.