نرم افزارحسابداری صدگان

افزايش ۱۰ درصدي حق بیمه کارگران ساختمانی

0 812

حسابداراپ

در جهت کمک به واحدهای تولیدی و صنعتی در سال جاری مقرر شده است واحدهای صنعتی، کشاورزی، تولیدی که به بیمه بدهکار هستند تا پایان سال جاری بدهی خود را تعیین و تکلیف کنند از جریمه‌های وارده بر آنان بخشیده شود.

پندار سیستم

.

سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس گفت: در اين کمیسیون مقرر شد که حق بیمه کارگران ساختمانی به میزان ۱۰ درصد افزایش پیدا کند
.
به گزارش خبرنگار ایلنا، مفتح در حاشیه جلسه امروز مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: کمیسیون تلفیق دیشب تا ساعت ۱۲ نیمه شب جلسه داشت که رسیدگی به بودجه در خصوص ارقام را به اتمام برسانند. 
.
وی در ادامه افزود: امروز صبح گزارش کمیسیون تلفیق در میان نمایندگان توزیع شده و نمایندگان از روز چهارشنبه در صحن علنی مجلس در سه نوبت رسیدگی به بودجه را آغاز می‌کنند. 
.
وی در ادامه بیان کرد: اعضای کمیسیون تلفیق امروز بعدازظهر نیز جلسه برگزار خواهند کرد، تا اینکه ارقام کلی بودجه تغییر پیدا نکرده باشد. 
.
مفتح در ادامه تصریح کرد: مهم‌ترین مواد بودجه ۹۱ بحث هدفمندی یارانه‌ها بود که در کمیسیون بررسی شد، و همین طور پرداخت بودجه سالیانه درآمد‌های ناشی از قیمت‌ها و هزینه‌هایی که در ۴ ردیف کلی بودجه قرار گرفته است. 
.
وی در ادامه تصریح کرد: کمیسیون تلفیق برخی اصلاحات را در زمینه بودجه تصویب کرده است و درآمد اجرای هدفمندی یارانه‌ها را که یکشنبه ۵۴ هزار میلیارد تومان عنوان کردیم به ۶۶ هزار میلیارد تومان تغییر داده است. که از این ۶۶ هزار میلیارد تومان ۵۶ هزار میلیارد از افزایش قیمت کالا‌ها و خدمات به دست می‌‌آید دو هزار میلیارد تومان از افزایش درآمد باید به صندوق بیمه بیکاری واریز شود تا بیکاران بتوانند از آن استفاده کنند. 
.
وی در ادامه گفت: صندوق بیمه بیکاری در سال ۹۱ در مجلس شورای اسلامی تصویب شد و این صندوق از افراد بیکاری که جویای کار هستند حمایت می‌کنند. 
.
وی در ادامه تصریح کرد: از ۶۶ هزار میلیارد تومان درآمد یارانه‌ها ۱۰ هزار میلیارد تومان از آب و برق و سایر موارد تامین می‌شود. ۴۸ هزار میلیارد تومان به دهک‌های مختلف پرداخت می‌شود که میزان بازپرداخت می‌تواند از سوی دولت افزایش یافته یا بر حسب درآمدهای مردم میان آنان به اختلاف توزیع شود. 
.
مفتح افزود: در جهت کمک به واحدهای تولیدی و صنعتی در سال جاری مقرر شده است واحدهای صنعتی، کشاورزی، تولیدی که به بیمه بدهکار هستند تا پایان سال جاری بدهی خود را تعیین و تکلیف کنند از جریمه‌های وارده بر آنان بخشیده شود. 
.
وی گفت: طبق مصوبه کمیسیون تلفیق دولت باید ۵ درصد از منابع صندوق توسعه ملی را جهت خرید هواپیما و نوسازی این ناوگان در اختیار بخش خصوصی قرار دهد و باز پرداخت وام آن‌ها حداقل ۱۰ ساله باشد. 
.
مفتح درادامه تصریح کرد: طبق مصوبه کمیسیون تلفیق حق بیمه کارگران ساختمانی به میزان ۱۰ درصد افزایش پیدا کند.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.