نرم افزارحسابداری صدگان

مرخصي سه ساله زايمان زنان شاغل

3 723

حسابداراپ

مريم مجتهد‌زاده در گفت‌وگو با ايسنا، با اشاره به تدوين لايحه «تامين امنيت زنان در خانواده» نيز اظهار كرد: تدوين اين لايحه به پايان رسيده است.

.

وي از همكاري قوه قضاييه، سازمان بهزيستي و اورژانس اجتماعي اين سازمان و مددكاران اجتماعي براي اجراي اين لايحه خبر داد.

.

معاون مركز امور زنان و خانواده رياست جمهوري در ادامه با اعلام مخالف نبودن دولت با مرخصي سه ساله زايمان زنان شاغل و اضافه شدن سه سال به سن استخدام مادران جوان، اعلام كرد: اين امور به زودي به تصويب مي‌رسند.

.

پندار سیستم

مجتهدزاده در ادامه عنوان كرد: زناني كه مشمول قانون كار مي‌شوند مي‌توانند در طي دوران بارداري محل خدمت و كار خود را جابه‌جا كنند و پس از پايان اين دوران به محل كار سابق خود بازگردند و كارفرمايان هم موظف به اجراي اين مصوبه هستند.

.

وي در ادامه با اعلام اختصاص اعتبار ويژه از سوي صندوق مهر امام رضا (ع) براي ايجاد اشتغال گفت: اين اعتبار براي ايجاد مشاغل امن، مولد و پايدار براي زنان مصرف مي‌شود.

.

مجتهدزاده همچنين از تدوين محصولات فرهنگي در حوزه حجاب و عفاف و عرضه اين محصولات خبر داد.

.

وي همچنين با اعلام توسعه سازمان‌هاي مردم نهاد در حوزه‌ زنان گفت: بازارچه‌هايي در سراسر كشور براي فروش توليدات تعاوني‌هاي زنان ايجاد مي‌شود تا اين توليدات به دست واسطه نرسد.

.

محل تبلیغ شما

3 نظرات
  1. ھانیە می گوید

    با سلام
    ۱-آیا “مرخصی سه ساله زایمان زنان شاغل” جزء سنوات خدمت بە حساب می آید؟ و یا در چە صورتی جزء سنوات خدمت بە حساب می آید؟

    ۲- در این سە سال مرخصی زایمان ، آن زن از چە حقوق و مزایای اداری برخوردار است؟(آیا کل حقوق ماھیانە اش بە وی تعلق می گیرد؟)

    ۳- خانمی کە شاغل باشد ولی بە خاطڕ اقامت شوھرش وی نیز در خارج از کشور بە سر برد آیا می تواند از این سە سال مرخصی استفادە کند؟

    با سپاس فراوان

  2. مدیر سایت می گوید

    عرض سلام و ادب
    از قرار معلوم اين موضوع هنوز در حد لايحه است و به تصويب مجلسه نرسيده لذا به نظر بنده و در مقطع فعلي اظهار نظر خاصي نمي توان داشت.
    باتشكر

  3. Samaneh می گوید

    آیا قانون مرخصی سه ساله زایمان تصویب شد؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.