نرم افزارحسابداری صدگان

اطلاعات مالیاتی لو نمی‌رود.

0 662

حسابداراپ

معاون سازمان امور مالیاتی کشور با اعلام اینکه شرکت بول فرانسه هیچگونه دسترسی به اطلاعات مالیاتی ندارد، امکان لو رفتن اطلاعات مالیاتی مانند اطلاعات بانکی را رد کرد.

.

حسین وکیلی در گفتگو با مهر در مورد آخرین اقدامات اجرایی طرح جامع مالیاتی گفت: برنامه طرح جامع مالیاتی به سرعت در کشور پیش می رود و وزارت اقتصاد و سازمان امور مالیاتی با جدیت اجرا و عملیاتی شدن طرح را پیگیری می کنند.

.

معاون سازمان امور مالیاتی کشور با بیان اینکه وزیر اقتصاد شدیدا از اجرای طرح حمایت کرده و در جلسات موضوع را پیگیری می کند، افزود: بر اساس برنامه ریزیهای صورت گرفته، قرار است که در نیمه دوم سال جاری طرح جامع مالیاتی در ۳ استان تهران، کرمانشاه و اصفهان به صورت پایلوت اجرایی شود.

.

وی با اشاره به اینکه همزمان اقدامات لازم برای نصب نرم افرار یکپارچه مالیاتی آغاز می شود، افزود: پس از اجرای پایلوت، برای پوشش کامل در تمام کشور، نصب گسترده نرم افزار آغاز می شود که زمان آن اواخر سال ۹۲ خواهد بود.

.

پندار سیستم

وکیلی با اعلام اینکه مشکلات با شرکت بول فرانسه برای راه اندازی نرم افزار طرح جامع مالیاتی وجود ندارد، گفت: این شرکت هم اکنون در حال طراحی و نصب سیستم است و تقریبا نرم افزار مربوطه کامل شده است.

.

لو رفتن اطلاعات بانکی و “بول فرانسه”

این مقام مسئول در سازمان امور مالیاتی کشور در پاسخ به این سئوال که آیا سازمان تمام تمهیدات لازم را اندیشیده است که استفاده از سیستم و طراحی یک شرکت خارجی مشکلی را ایجاد نکند و بخش مالیاتی کشور به مشکلی نظیر مشکل اخیر نظام بانکی و لو رفتن اطلاعات و اعلام تغییر رمزها مواجه نشود، اظهارداشت: سازمان مالیاتی هیچگونه اطلاعات مالیاتی در اختیار این شرکت قرار نداده است.

.

وکیلی ادامه داد: شرکت بول فرانسه به هیچ عنوان به اطلاعات سازمان مالیاتی دسترسی ندارند، تمام تجهیزات این شرکت از تجهیزات قبلی ما کاملا متفاوت و مجزا است و هیچ ارتباط فیزیکی بین آنها نیست، حتی محل فیزیکی این دو سیستم با یکدیگر متفاوت است. شرکت فرانسوی فقط برنامه نویسی می کند و دسترسی به هیچ اطلاعاتی ندارد.

.

معاون سازمان امور مالیاتی کشور یکی از مزیتهای اصلی طرح را خدمات رسانی به روز به مودیان اعلام و بیان کرد: لازمه موفقیت اجرای طرح وجود یک بانک اطلاعاتی قوی و متمرکز است که با تشکیل بانک اطلاعاتی متمرکز ضمن کنترل فعالیت های مالیاتی، برنامه ریزی و توسعه فعالیت ها تسریع می شود.

.

 

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.