نرم افزارحسابداری صدگان

۴۰ درصد مردم ايران زير چتر ماليات نيستند.

0 736

حسابداراپ

http://bizzlevpn.com/wp-content/uploads/2011/10/umbrella_policy.jpg

.

معاون ماليات‌هاي مستقيم سازمان امور مالياتي کشور گفت: سال گذشته در مجموع ماليات‌هاي مستقيم و غيرمستقيم، ۲۸ هزار ميليارد تومان دريافت شد که نسبت به بودجه پيش‌بيني شده ۹۰ ،۹۲ درصد تحقق داشتيم.

.

پندار سیستم

به گزارش ايسنا ، حسين وکيلي اظهار كرد: ماليات بر ارزش افزوده در سال اول اجرا ۳ درصد بود و هر سال يک درصد اضافه مي‌شود؛ سال گذشته ۴ درصد شد و براي سال ۹۱ به ۵ درصد مي‌رسد. وي درباره طرح جامع مالياتي کشور بيان کرد: امسال براي اين طرح سه استان تهران، اصفهان و کرمانشاه را به عنوان پايلوت در نظر گرفتيم و سيستم نرم‌افزار يکپارچه مالياتي را نصب مي‌کنيم؛ در سال آينده آن را توسعه کشوري مي‌دهيم.

.

وکيلي با بيان اينکه مهمترين مزيت طرح جامع مالياتي خدمت رساني به روز به موديان است، ادامه داد: سال گذشته ۲۸ هزارميليارد تومان ماليات مستقيم و غيرمستقيم دريافت شد که نسبت به بودجه‌اي که در سال ۹۰ پيش‌بيني شده بود ۹۲ درصد تحقق داشتيم، نسبت به سال ۸۹، ۳۶ درصد افزايش تحقق ماليات داشتيم.

.

وي با بيان اينکه امسال ۳۴ هزار ميليارد تومان براي جمع آوري ماليات پيش‌بيني و درکميسيون‌هاي مختلف مجلس مطرح شده است، متذکر شد: هرچقدر اطلاعات بيش‌تري از فعاليت موديان داشته باشيم قطعا جلوي فرارهاي مالياتي گرفته مي‌شود؛ قانون ارتقاي سلامت اداري راهکارهايي پيش‌بيني شده که اين راهکارها به ما کمک مي‌کند اطلاعات بيش‌تري و درستي برسيم و با اين اطلاعات مي‌توانيم جلوي فرارهاي مالياتي را بگيريم.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.