نرم افزارحسابداری صدگان

کارمندان زن از کار نیمه وقت استقبال کنند/ بازنشستگی تمام وقت است.

2 2,360

حسابداراپ

معاون معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور خواستار شد : کارمندان زن از کار نیمه وقت استقبال کنند.

.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور، هاجر تحریری نیک صفت در مورد استخدام نیمه وقت کارمندان زن با اشاره به قانون کار نیمه وقت و پاره وقت بانوان در کشور گفت: از زنان کارمندی که شغل تمام وقت سبب آسیب رسیدن به زندگی شخصی شان می‌شود، خواسته شده تا بدون نگرانی، برای انجام کار به صورت نیمه وقت یا پاره وقت درخواست دهند.

.

معاون راهبردی معاونت توسعه مدیریت یادآور شد: برخی مشاغل تمام وقت دولتی قابلیت انجام کار به صورت نیمه وقت را دارند، برای همین زنان کارمندی که انجام کار تمام وقت سبب لطمه به زندگی شان می‌شود، می توانند با ارایه درخواست و موافقت دستگاه محل کار به صورت نیمه وقت اشتغال داشته باشند.

.

وی با اشاره به اینکه نصف شدن حقوق ماهانه کارمندان نتیجه کار نیمه وقت است، گفت: این موضوع ممکن است دلیل بی رغبتی بخشی از کارمندان برای استقبال از این امر باشد، ولی طبیعی است وقتی کارمندی نصف سایر کارمندان کار می کند، باید نصف آنان نیز حقوق دریافت کند.

پندار سیستم

.

معاون راهبردی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: از آنجایی که برخی از کارمندان زن به خاطر انجام کار تمام وقت در اداره با مشکلات عدیده‌ روبرو  هستند، این قانون به عنوان یک امتیاز و در زمره تسهیلات اعطایی به بانوان بنا به پیشنهاد دولت به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده است و بانوان عزیز نباید هیچ گونه نگرانی از این بابت داشته باشند.

.

تحریری نیک صفت اضافه کرد: البته ممکن است یکی دیگر از دلایل بی میلی زنان کارمند به این قانون، موضوع بازنشستگی آنها باشد که قانونگذار برای رفع این دغدغه پیش بینی کرده که با پرداخت کسورات بازنشستگی به طور کامل از طرف بانوان گرامی، خدمت نیمه وقت آنان از حیث بازنشستگی تمام وقت محسوب خواهد شد.

.

ما در معاونت راهبردی منابع انسانی رییس جمهور نیز به دنبال این هستیم، تا کارمندان نیمه وقت که حقوق نیمه می‌گیرند، بتوانند با تسهیلات بیشتری به افتخار بازنشستگی نائل شوند.

.

پیگیری های لازم در دست انجام است که به محض حصول نتییجه به اطلاع همه خواهد رسید.

.

محل تبلیغ شما

2 نظرات
  1. خانم تحقیق می گوید

    لطفا من را راهنمایی کنید از رئیس جمهور محبوب هم میخواهم بخاطر حفظ و حرمت خانواده یک فکری برای ما بکنند و به من راهنمایی بدهند که چکار کنم آیا به وزارت نیرو هم بخشنامه شده یا نه ؟ منظرم جوابتون هستم

  2. خانم تحقیق می گوید

    سلام من خانمی هستم نزدیک به پنجاه سال سن و دارای سه فرزند که بدلیل مشکلات زندگی و عدم توانایی در اداره خانه خواستار استفاده از قانون پاره وقت بانوان هستم در اداره آبفا فارس مشغول بکار هستم هفده سال سابقه کار دارم کارگزینی اعلام کرده که بخشنامه به من نشده میخواستم از جنابعالی درخواست کنم به من راهنمایی کنند چظور میتونم از این قانون استفاده کنم واقعا دیگه نمیدونم چکار کنم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.