نرم افزارحسابداری صدگان

پیش‌بینی اکونومیست از نرخ تورم ایران

1 688

حسابداراپ

جدیدترین گزارش واحد اطلاعات اکونومیست از ثبت نرخ تورم ۲۳.۶ درصدی در سالجاری خبر می‌دهد.

پندار سیستم

.

به گزارش ایسنا، واحد اطلاعات اکونومیست در گزارش ماه فوریه ۲۰۱۲ خود نرخ تورم ایران در سال ۸۹ را ۱۰.۱ درصد برآورد و پیش‌بینی کرد که این شاخص در سال ۹۰ به ۲۱.۲ درصد برسد، حال آنکه به اعتقاد این واحد اقتصادی، نرخ تورم ایران امسال برابر با ۲۳.۶ درصد خواهد بود.
.
این موسسه حذف یارانه‌ها را دلیل اصلی نرخ تورم بالای ایران در سال جاری عنوان کرده و می‌گوید: حذف یارانه‌ها به افزایش بهای سوخت، برق و آرد شده است.
.
اکونومیست برای نرخ تورم ایران در سال آینده رقم ۲۱ درصد را پیش‌بینی کرده و معتقد است که این شاخص در سال ۹۳ به ۱۷.۶ درصد کاهش خواهد یافت.
.
برای نرخ تورم کشورمان در سال ۹۴ رقم ۱۶.۱ درصد پیش‌بینی شده و عنوان شده است که این نرخ با اندکی افزایش در سال ۱۳۹۵ برابر با ۱۶.۳ درصد خواهد بود.

.

محل تبلیغ شما

1 نظر
  1. زی زی می گوید

    این حرفا همش دلخوش کنیه. از این همه استرس کرایه خونه و مخارج خونه داریم میمیریم. ما که یه زن و شوهریم ، با ماهی ۶۰۰هزار تومن حقوق، از کجا بیاریم ماهی ۴۰۰-۵۰۰هزار تومن بدیم کرایه خونه و تازه قسط وامها و مخارج خونه رو هم بدیم ؟من خودم کارشناس شیمی هستم و هرجا که میرم دنبال کار ، بهم میگن ۱۵۰-۲۰۰ هزار تومن بیشتر حقوق نمیدیم اونم بدون بیمه ! یا باید ۵سال تجربه کاری داشته باشی. من که تازه از دانشگاه اومدم بیرون، برم از کدوم جهنم دره تجربه کاری بیارم ؟واقعا نمیدونیم چیکار کنیم، ما واقعا عاشق هم هستیم ولی با این اوضاع ……..

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.