- ACCPress.com – تازه های حسابداری - http://www.accpress.com/news -

پنجمین سالروز تاسیس تالار گفتگوی تخصصی حسابداری

سلام به همكاران عزيز و گرامي

بيستم فروردين ماه سال ۸۶ يادآور تولد سايت تالار گفتگوي تخصصي حسابداري است كه در نوع خود اولين تجربه بكارگيري forum در رشته حسابداري و حسابرسي بود..

.

سايتي كه عليرغم رسم مألوف دنياي مجازي ، فضايي را مهيا كرد كه همه ي گروهاي اين جامعه ، به تبادل نظرو مباحثه تخصصي بپردازند و به نوعي در جهت اهداف كلي اين قشر كه همانا تلفيق وتقسيم تجربه ، تخصص وعلم بود بپردازند.

.

دراين مكان هر كس مي توانست  به اظهار نظر مرتبط با اين رشته بپردازد و از خطا كردن نهراسد. در این بین افراد  زیادی  وقت خود را به ارائه توضیحات تخصصی صرف كردند و چشمداشتي از ارائه تجربيات خود نداشتند ضمن اينكه برعكس همه ي انجمنها كه شرط و شروطي تخصصي براي عضويت داشتند ، ازهمه طبقات جامعه حسابداران و حسابرسان شكل گرفت  وجه تمايزي نسبت به هم نداشتند و بنا به همين دلايل  ، اين سايت توانست بيشترين بازديد روزانه در ميان سايتهاي تخصصي با ركوردي معادل ۳۴ هزار بازديد در روز را بدست آورد.

.

به هرحال شرايطي ايجاد شد كه فعلا شاهد مسدودي اين تالار هستيم ولي نااميد از لطف خدا نيستيم و به اين موضوع به عنوان تجربه اي جديد مي نگريم تا گامهاي  بعدي را استوار تر برداريم و  از بروز چنين مشكلاتي جلوگيري كنيم.

.

باتشكر از همراهي شما عزيزان

..