نرم افزارحسابداری صدگان

وظیفه بانك مركزی در خصوص بانك آرين

1 603

حسابداراپ

مديربورس‌های سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوصي آخرين وضعيت بانك لغو مجوز شده آرين و سرنوشت ۳ هزار سهامدار اين بانك گفت:اقدامات لازم در خصوص اين بانك بايد توسط بانك مركزي صورت گيرد.

.
محمود رضا خواجه‌نصیر مدیر بورس‌های سازمان بورس و اوراق بهادار ، در مورد آخرين وضعيت لغو مجوز بانك آرين به ایسنا گفت: پذيره نويسي بانك آرين طبق قانون در فرابورس انجام شده است و هر زماني لغو مجوز به بانك اعلام شود،اطلاع رساني توسط مسئولان صورت مي گيرد.

.
وي با بيان اينكه اين موضوع نياز به بررسي دارد،عنوان كرد:بايد ديد بانك مركزي چه تدابيري انديشيده است و چه برنامه اي براي اين بانك دارد زيرا بانك مركزي وظيفه رسيدگي به اين موضوع را دارد كه جزئيات آن بعد از ابلاغ اعلام مي شود.

پندار سیستم

.
بانک الکترونکی آرین با سرمایه ۷۰ میلیارد تومانی به عنوان اولین بانک الکترونیکی کشور در ۵ دی سال ۸۹ از طريق فرابورس اقدام‌ به پذیره نویسی کرد ولي به دلیل عدم اخذ مجوز فعالیت از بانک مرکزی نماد معاملاتی آن از ۱۱ آبان سال ۹۰ در فرابورس بسته شد.

.
اما بانک مرکزی در ۱۶ اسفند ماه ۹۰ طی اطلاعیه ای اعلام کرد كه با توجه به تامین بخش قابل توجهی از سرمایه بانک آرین از محل تسهیلات دریافتی از بانکها و موسسات اعتباری ، مجوز تاسیس بانک لغو شود كه اين اقدام موجب نگراني شديد ۳ هزار سهامدار اين بانك شد و تا كنون تكليف سهامداران اين شركت مشخص نشده است.

.

منبع : بینا

.

محل تبلیغ شما

1 نظر
  1. مجتبی می گوید

    قطره دریاست اگر با دریاست … ورنه آن قطره و دریا دریاست

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.