نرم افزارحسابداری صدگان

مصوبه کمیسیون تلفیق مجلس برای افزایش هزینه تعویض پلاک

1 686

حسابداراپ

سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس از تصویب ۲۵ مورد از ردیف‌های درآمدی لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق خبر داد و گفت: در ردیف‌های درآمدی دولت هزینه تعویض پلاک موتورسیکلت و خودرو افزایش یافت. 
.

پندار سیستم

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهدی مفتح در حاشیه جلسه روز چهارشنبه مجلس در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کمیسیون تلفیق در جلسات اخیر به بررسی درآمدهای دولت در بودجه ۹۱ پرداخته است، گفت: روز چهارشنبه کمیسیون ۲۵ مورد از ردیف‌های درآمدی لایحه بودجه را مورد بررسی قرار داد که تنها ۵ مورد از آن اصلاح شد و بقیه مواد عینا به تصویب رسید.

.
وی درباره برخی مواد اصلاح شده لایحه دولت گفت: درآمد حاصل از صدور و تمدید گذرنامه‌ها در لایحه دولت ۱۸۴ میلیارد تومان در نظر گرفته شده بود که بدون تغییر تعرفه‌ها، کمیسیون این درآمد را به میزان ۲۱۰ میلیارد تومان قابل تحقق دانست. مفتح همچنین در خصوص ردیف درآمدهای حاصل از جرایم رانندگی افزود: درلایحه دولت درآمدهای حاصل از این بخش ۴۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده بود که کمیسیون تلفیق بدون افزایش تعرفه‌های این بخش، آن را به میزان ۵۰۰ میلیارد تومان قابل تحقق دانست.

.
وی در ادامه اعلام ردیف‌های درآمدی لایحه بودجه که در کمیسیون تلفیق تصویب شده است، گفت: در ردیف درآمدهای حاصل از تعویض پلاک، کمیسیون تلفیق تغییراتی ایجاد کرد. بر این اساس درآمد حاصل از تعویض پلاک موتورسیکلت از ۱۲ هزار تومان به۱۵ هزار تومان و تعویض پلاک خودرو از ۳۵ هزار تومان به ۴۰ هزار تومان افزایش یافت؛ بنابراین رقم درآمد دولت از این ردیف از ۱۵۲۵ میلیارد ریال به ۲۱۱۵ میلیارد ریال افزایش يافت. 

.

محل تبلیغ شما

1 نظر
  1. میثم می گوید

    سلام. اینکه. می گویند بدلیل افزایش تعرفه دفاتر اسناد رسمی، هزینه تعویض پلاک را افزایش دادند فقط یک بهانه است برای جلوگیری از اعتراض مردم
    چراکه ابن دو هیچ ارتباطی با هم ندارند و تعرفه دفاتر اسناد رسمی، طبق قانون هر ۴ سال یکبار افزایش می یابد و هزینه تعویض پلاک هر ساله تغییر می کند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.