نرم افزارحسابداری صدگان

قول وزیر برای افزایش حقوق بازنشستگان

0 542

حسابداراپ

“اکبر خبازها” افزود: در سال جاری براساس اعلام بانك مركزي نرخ تورم ۲۱.۵ درصد اعلام شده است به همین دلیل ما نیز انتظار داریم براساس ماده ۹۶ قانون تامین اجتماعی افزایش حقوق بازنشستگان همین میزان افزایش پیدا کند.

.
وی تاکید کرد: طی دو سال گذشته افزایش حقوق بازنشستگان براساس نرخ تورم نبود و در دو سال معادل یک سال حقوقشان افزایش یافت به همین دلیل انتظار داریم که امسال اینگونه نشود و مستمریها متناسب با تورم اعلام شده افزایش یابد.

.
رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در مورد تعیین افزایش حقوق بازنشستگان نیز گفت: افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی باید براساس تفاهم میان سازمان تامین اجتماعی، هیئت امنای سازمان و همچنین صندوق بازنشستگی انجام شود.

.
به گفته وی، متاسفانه دو سال است که دولت میزان افزایش حقوق بازنشستگان را تعیین و به سازمان اعلام می کند این درصورتی است که تامین اجتماعی سازمان مستقلی بوده و حقوق مستمری بگیران نیز با پول بیمه های واریزی و سرمایه تامین اجتماعی پرداخت می شود به همین دلیل براساس قانون افزایش حقوق ها باید توسط خود سازمان مشخص شود.

پندار سیستم

.
خبازها افزود: مرتضوی مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی و همچنین شیخ الاسلامی وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در مورد افزایش حقوق بازنشستگان براساس نرخ تورم قول مساعد داده اند که امیدواریم اینگونه باشد.

.
وی در این رابطه به مهر گفت: تاکنون که میزان افزایش حقوق مشخص نشده اما امیدواریم ماه آینده این اتفاق بیافتد تا بازنشستگان بتوانند مابه التفاوت مستمری خود را سریعتر دریافت کنند.

.

منبع : مهر

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.