نرم افزارحسابداری صدگان

صندوق ضمانت صنایع كوچك اعتبار گرفت.

0 586

حسابداراپ

به منظور بهبود وضعیت واحدهای صنعتی كه با مشكل وثیقه بانكی روبه روهستند ، ۱۰۰میلیارد تومان اعتبار برای صندوق ضمانت صنایع كوچك در نظر گرفته شده است.

.
به گزارش بینا به نقل از روابط عمومی و بین الملل سازمان صنایع كوچك و شهرك های صنعتی ایران، فخراله مولایی، معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت در گردهمایی سراسری مدیران عامل شركت های استانی سازمان صنایع كوچك و شهرك های صنعتی ایران، سال حمایت از تولید ملی را ادامه سال جهاد اقتصادی توصیف وتصریح كرد: امروز بسیاری از شهرك ها و نواحی صنعتی روند توسعه رادر پیش گرفته‌ و توانمندی با محوریت كیفی‌سازی و جذب بازارهای جهانی را سرلوحه كارخود قرارداده اند.

.
وی درادامه با اشاره به بررسی بودجه شهرك های صنعتی در كمیسیون برنامه و بودجه مجلس،از تصویب افزایش بودجه این سازمان به منظور توسعه صنایع كوچك و اتمام طرح های نیمه تمام صنعتی خبر داد.

.
مولایی با اشاره به اینكه میزان افزایش بودجه در روزهای آینده اعلام خواهد شد، تصریح كرد: علاوه بر این به منظور بهبود وضعیت واحدهای صنعتی كه با مشكل وثیقه بانكی روبه روهستند ، ۱۰۰میلیارد تومان اعتبار برای صندوق ضمانت صنایع كوچك در نظر گرفته شده است.

.
معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت ضمن تاكید بر ضرورت حمایت همه‌جانبه از واحد‌های مستقر در شهرك ها و نواحی صنعتی در مورد وضعیت طرح های نیمه تمام صنعتی ،گفت: در حال حاضر حدود ۲۷هزار طرح صنعتی نیمه تمام در شهرك ها و نواحی صنعتی وجود دارد كه بخشی از آنها بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیكی داشته است.

پندار سیستم

.
وی سیاستگذاری سازمان صنایع كوچك و شهركهای صنعتی ایران سال جدید را سال اتمام طرحهای نیمه تمام با محوریت توجیه اقتصادی برشمرد.

.
مدیر عامل سازمان صنایع كوچك وشهرك های صنعتی ایران با تاكید بر اتمام پروژه های نیمه تمام تا پایان سال ۹۱ تصریح كرد: یكی از مواردی كه در مورد طرح های صنعتی نیمه تمام باید مورد توجه شركت های زیر مجموعه سازمان قرار گیرد این است كه چه تعداد طرح صنعتی وتولیدی دارای مزیت اقتصادی است وصنعت كشوررا به سمت رقابتی شدن پیش می برد.

.
مولایی ادامه داد: نكته دیگری كه باید دراتمام طرح های صنعتی مورد توجه قرار گیرد، نحوه تامین مواد اولیه واحدهای صنعتی است كه هنوز به اتمام نرسیده است.

.
وی با اشاره به اینكه درسال حمایت از تولید ملی باید به سمت استفاده بیشتر از تولید ایرانی گام برداریم، افزود: اتمام واحدهای صنعتی كه تامین مواد اولیه آنها با مشكل روبه رواست و یا واردات آن برای كشور هزینه بر است باید در مراحل بعدی قرارگیرند.

.
معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت تاكید كرد:واحدهای صنعتی كه تامین مواد اولیه آنها در داخل كشور امكانپذیر است را مدنظر قرارداده و گفت :تكمیل این پروژه ها باید در اولویت قرار گیرد.

.
مولایی تصریح كرد: با بررسی وضعیت طرح های نیمه تمام و اختصاص بودجه مناسب برای اتمام آنها وضعیت شهرك ها و نواحی صنعتی در سال جدید بهتر از سال قبل خواهد بود.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.